انتقام‌گيري عجيب از همسر در فيس‌بوك

چند مرتبه با نيما صحبت كردم تا رفتارش را تغيير دهد اما وقتي فهميدم او با من سر ناسازگاري دارد تصميم گرفتم انتقام بگيرم. نيما مرد متعصبي است و به همين دليل عكس‌هاي خصوصي‌ام را در فيس‌بوك گذاشتم تا آبروي او برود.
کد خبر: ۱۹۰۶۷۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۲ 15 September 2011
|
22291 بازدید
شرق: زني كه با شوهرش دچار اختلافات شديدي شده بود، براي انتقام‌گيري از او عكس‌هاي خصوصي خودش را در صفحه فيس‌بوك گذاشت تا آبروي شوهرش را ببرد.

اين موضوع وقتي برملا شد كه چند نفر از اقوام مردي به‌نام نيما فهميدند همسر او براي خودش صفحه فيس‌بوك درست كرده و عكس‌هاي خصوصي‌اش را در آن نمايش داده است. وقتي نيما از اين ماجرا با خبر شد، ابتدا موضوع را انكار كرد اما هنگامي كه خودش عكس‌هاي همسرش «شبنم» را ديد از اين موضوع شوكه شد و در اين‌باره از شبنم پرس‌وجو كرد.

زن جوان نيز گفت از اين موضوع بي‌اطلاع است و نمي‌داند چه كسي برايش صفحه فيس‌بوك درست كرده است. به اين ترتيب، نيما همراه همسرش به دادسراي رسيدگي به جرايم رايانه‌اي رفت و خواستار پيگيري قانوني اين موضوع شد.

او به عبدالرضا طرزي، داديار شعبه سوم گفت: مدتي است صفحه‌اي با نام همسرم در شبكه فيس‌بوك ايجاد شده و عكس‌هاي زيادي از او در آن نمايش داده مي‌شود. اين موضوع باعث آبروريزي شده و ديگر نمي‌توانم در چشمان دوستان و فاميل‌هايم نگاه كنم. نمي‌دانم اين كار را چه كسي انجام داده است.

به دنبال اين شكايت داديار طرزي به ماموران پليس فتا دستور داد، در اين‌باره تحقيق كنند. در اين مدت صفحه فيس‌بوك شبنم فعال بود و هر روز عكس‌هاي تازه‌اي از او به نمايش در مي‌آمد. همچنين روز به روز بر دوستان او افزوده مي‌شد و كسي كه صفحه را هدايت مي‌كرد مطالبي خلاف اخلاق را از طرف شبنم مي‌نوشت.

در چنين شرايطي رديابي‌هاي متخصصان پليس فتا ادامه يافت تا اينكه ماموران به سرنخ‌هايي در اين‌باره دست يافتند. اين اطلاعات نشان مي‌داد اين صفحه از داخل خانه نيما هدايت مي‌شود.

سرانجام تجسس‌هاي بيشتر فاش كرد اين صفحه را خود شبنم ساخته است.

با مسجل شدن اين موضوع، وي به دادسرا احضار شد و تحت بازجويي قرار گرفت. او درباره انگيزه‌اش از اين كار گفت: مدتي است با شوهرم اختلاف دارم. او مرد بد اخلاقي است و من نمي‌توانم با او زندگي كنم. چند مرتبه با نيما صحبت كردم تا رفتارش را تغيير دهد اما وقتي فهميدم او با من سر ناسازگاري دارد تصميم گرفتم انتقام بگيرم. نيما مرد متعصبي است و به همين دليل عكس‌هاي خصوصي‌ام را در فيس‌بوك گذاشتم تا آبروي او برود.

نيما كه از پذيرش اين واقعيت تلخ شوكه شده بود با صرف‌نظر از شكايتش به دادگاه خانواده رفت تا همسرش را طلاق دهد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟