اقدام به خودكشي بعد از قتل

با وجود علاقه به مينا با مليحه نيز در ارتباط بودم اما پس از مدتي دوستي با وي، تصميم به جدايي از او گرفتم اما مليحه راضي به اين جدايي نبود و دختر مورد علاقه‌ام را نيز از اين رابطه مطلع كرد. اين كار او باعث شد مينا از ازدواج با من منصرف شود. هر كاري هم كردم نتوانستم نظر مينا را تغيير بدهم.
کد خبر: ۱۹۱۶۸۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۳ 20 September 2011
|
5437 بازدید
شرق: مردي كه رابطه با دو دختر جوان را به صورت همزمان پيش برده بود، بعد از اينكه رازش برملا شد، يكي از آنها را به قتل رساند و اقدام به خودكشي كرد.

ماموران كلانتري نسيم‌شهر رباط‌كريم در پي دريافت خبري كه از يك درگيري خونين حكايت داشت، به محل حادثه رفتند و با پيكرهاي نيمه‌جان زن و مردي جوان مواجه شدند كه هدف ضربات چاقو قرار گرفته بودند.

پس از آنكه دو مجروح به بيمارستان منتقل شدند، ماموران به تحقيق از اهالي محل و شاهدان پرداختند و فهميدند مرد زخمي به نام «مسعود» با زن جوانی كه مليحه نام داشت، از مدتي قبل در ارتباط بود و زمان حادثه بعد از مشاجره لفظي با چاقو به او حمله و سپس اقدام به خودزني كرد.

در حالي كه تحقيقات مقدماتي هنوز به پايان نرسيده بود، از بيمارستان خبر رسيد مليحه به دليل شدت خونريزي جانش را از دست داده است.

پس از آن كارآگاهان منتظر ماندند تا بعد از بهبودي مسعود از او بازجويي كنند. اين مرد بعد از اينكه به پليس آگاهي منتقل شد، ضمن اعتراف به جرمش درباره انگيزه خود از اين قتل گفت: «مدت زيادي است كه به دختري به نام «مينا» علاقه‌مند هستم و براي رسيدن به او و جلب رضايت خانواده‌اش تمام تلاش خود را به كار بستم و حتي به درخواست مينا كه دوست داشت مدرك دانشگاهي داشته باشم، در يك رشته مهندسي ادامه تحصيل دادم.

متهم ادامه داد: با وجود علاقه به مينا با مليحه نيز در ارتباط بودم اما پس از مدتي دوستي با وي، تصميم به جدايي از او گرفتم اما مليحه راضي به اين جدايي نبود و دختر مورد علاقه‌ام را نيز از اين رابطه مطلع كرد. اين كار او باعث شد مينا از ازدواج با من منصرف شود. هر كاري هم كردم نتوانستم نظر مينا را تغيير بدهم.

متهم در ادامه اعترافاتش گفت: براي اينكه بتوانم رابطه‌ام را با مينا بازسازي كنم، سراغ مليحه رفتم و به او التماس كردم، حرف‌هايش را پس بگيرد و مينا را قانع كند كه ارتباط خاصي بين ما نبوده است اما او شروع به فحاشي و تمسخر كرد. روز حادثه با قرار گرفتن در مسير راهش هنگام بازگشت از محل كار، او را در حالي كه به تهديداتم بي‌توجهي مي‌كرد، در اوج عصبانيت به قتل رساندم و پس از آن قصد خودكشي داشتم كه موفق به اين كار نشدم.»
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟