سرقت مسلحانه با تهديدكارمند زن پست بانك

در پي وقوع يك فقره سرقت مسلحانه يك دفتر خدماتي پست بانك و سرقت بيش از 4 ميليون و 500هزار تومان وجه نقد و متواري شدن سارقان، ماموران پليس آگاهي موضوع شناسايي و دستگيري سارقان مسلح را در دستور ويژه كاري قرار دادند.
کد خبر: ۱۹۳۶۴۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۵ 29 September 2011
|
4269 بازدید
تهران امروز: رئيس پليس آگاهي استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري سارقان مسلح يك دفتر خدماتي پست بانك توسط ماموران پر تلاش آگاهي شهرستان رودان خبر داد.

سرهنگ اصغر قطب زاده در اين رابطه اظهار داشت: در پي وقوع يك فقره سرقت مسلحانه يك دفتر خدماتي پست بانك و سرقت بيش از 4 ميليون و 500هزار تومان وجه نقد و متواري شدن سارقان، ماموران پليس آگاهي موضوع شناسايي و دستگيري سارقان مسلح را در دستور ويژه كاري قرار دادند.

وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان رودان با انجام تلاش شبانه روزي و بهره گيري از شيوه‌هاي پليسي، دو نفر سارق مسلح كه با يك قبضه اسلحه كمري، مسئول پست بانك كه يك كارمند زن بوده را تهديد و مبلغ 4 ميليون و 574 هزار تومان وجه نقد را سرقت کرده و متواري شده بودند را در يكي از روستاهاي اين شهرستان شناسايي و در 26 شهريور ماه در يك اقدام ضربتي و غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير كردند.

رئيس پليس آگاهي هرمزگان ضمن قدرداني از مشاركت، همراهي و همدلي مردم با پليس در شناسايي جرم و دستگيري مجرمان، تصريح كرد‌: سارقان مسلح دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و سپس روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟