دام خواستگار خياباني براي دختر جوان

با گريه و التماس مي‌خواستم به من آسيبي نرسانند، اما سعيد چند سيلي به صورتم زد و بعد يك بطري شيشه‌اي را شكست و با آن بدن و دست و پاي مرا زخمي كرد.
کد خبر: ۱۹۵۸۷۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۶ 10 October 2011
|
9874 بازدید
جام جم: پسر جواني كه به قصد انتقام از دختر مورد علاقه سابقش، با ربودن وي، او را به همراه دوستانش به باغ متروكه‌اي در شهريار كشانده و مورد آزار و اذيت قرار داده بود، دستگير شد.

رسيدگي به اين پرونده هفته گذشته با شكايت دختر جواني مبني بر ربوده شدن از سوي 3 مرد و آزار و اذيت از سوي آنها در دستور كار پليس آگاهي شهريار قرار گرفت.

شاكي به پليس گفت: روز حادثه در حال بازگشت به خانه‌مان در شهريار بودم كه راننده يك خودروي پرايد مقابلم توقف كرد و مرد جواني به نام سعيد كه پيش از اين با او دوست بودم، از آن پياده شد و با چاقويي كه همراه داشت مرا به مرگ تهديد كرد و به زور درون خودرو انداخت و از راننده خواست حركت كند.

دختر جوان اضافه كرد: با التماس از آنها خواستم رهايم كنند، اما توجهي نكرده و كتكم زدند. پس از طي مسافتي خودرو مقابل يك باغ در حومه شهر توقف كرد و خواستگار سابقم همراه راننده مرا از خودرو بيرون آورده و درون باغ بردند.

دام شيطاني مردان شرور

دختر جوان در رابطه با دام شيطاني متهمان گفت: دقايقي بعد، راننده از باغ بيرون رفت و سعيد مرا كشان كشان به انتهاي باغ برد. همان موقع يكي از دوستانش به ما ملحق شد.

وي افزود: با گريه و التماس مي‌خواستم به من آسيبي نرسانند، اما سعيد چند سيلي به صورتم زد و بعد يك بطري شيشه‌اي را شكست و با آن بدن و دست و پاي مرا زخمي كرد.

شاكي ادامه داد: دقايقي بعد او و دوستش مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و سعيد ـ يكي از مردان آزارگر ـ از صحنه‌هاي آزار و اذيت من از سوي دوستش با گوشي تلفن همراه فيلمبرداري كرد.

دختر جوان افزود: او دوباره مرا كتك زد و با چاقو موهايم را بريد. در حالي كه بدحال شده بودم، مرا درون خودرويي انداخته و با خود از باغ بيرون بردند. شاكي تصريح كرد: با دور شدن از آن محل در نزديكي يك ساختمان متروكه من را از خودرو بيرون انداخته و متواري شدند.

در پي شكايت دختر جوان، جستجو براي دستگيري مردان آزارگر آغاز شد تا اين‌كه دو روز پيش خانه يكي از متهمان در جنوب شهر شناسايي و متهم در اين محل دستگير شد.

انكار جرم سياه

متهم با انتقال به پليس آگاهي بازجويي شد و گفت: چندي پيش با شاكي در يكي از بوستان‌هاي شهر آشنا شده و او را خواستگاري كردم اما چند هفته پيش پس از مشاجره با يكديگر ارتباطمان پايان يافت. روز بعد از دوستم شنيدم كه دختر جوان براي آشنايي با پسري ديگر ارتباطش را با من قطع كرده است. بنابراين قصد انتقام از او را داشتم.

متهم اضافه كرد: روز حادثه به كمك يكي از دوستانم او را به باغي متروكه در حومه شهر منتقل كرديم و او را كتك زدم. در همين موقع دوستم رفت و برادر او به ما ملحق شد. من فقط دختر جوان را كتك زدم، او را مورد آزار و اذيت قرار ندادم، بلكه همدست فراري‌ام كه درون باغ بود، او را در دام سياه خود گرفتار كرد.

متهم افزود: از او فيلم سياهي تهيه نشد. بلكه گوشي تلفن خاموش خودم را مقابل دختر جوان گرفتم تا او گمان كند از او فيلم تهيه كرده‌ام تا از ما شكايت نكند.

در پي اظهارات متهم، او با دستور قضايي بازپرس شعبه سوم دادسراي عمومي و انقلاب شهريار روانه بازداشتگاه پليس شد. تحقيقات از متهم براي دستگيري ديگر همدستان فراري وي ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟