شكايت پدرزن از داماد جاعل

فردي با مراجعه به پليس آگاهي گفت: دخترش بتازگي با جواني كه ادعا مي‌كند مهندس رايانه است، ازدواج كرده و داماد تازه‌وارد به منزل رفت‌وآمد مي‌كرده است كه وي اتفاقي در وسايل دامادش تعدادي اسناد و مدارك مانند شناسنامه‌هاي بدون نام و ديگر مدارك جعلي مشاهده كرده كه سريعا موضوع را به پليس خبر داده است.
کد خبر: ۱۹۶۴۲۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۹ 12 October 2011
|
8370 بازدید
جام جم: با شكايت فردي از دامادش، پرده از راز جاعل حرفه‌اي برداشته شد.

سرهنگ گل‌صباحي، رئيس پليس آگاهي استان البرز با اعلام اين خبر گفت: فردي با مراجعه به پليس آگاهي گفت: دخترش بتازگي با جواني كه ادعا مي‌كند مهندس رايانه است، ازدواج كرده و داماد تازه‌وارد به منزل رفت‌وآمد مي‌كرده است كه وي اتفاقي در وسايل دامادش تعدادي اسناد و مدارك مانند شناسنامه‌هاي بدون نام و ديگر مدارك جعلي مشاهده كرده كه سريعا موضوع را به پليس خبر داده است.

كارآگاهان پس از اظهارات مرد شاكي، با حضور در محل و بازرسي از وسايل تازه‌داماد، تعدادي مدارك هويتي و تحصيلي جعلي كشف و ضبط كردند. گل‌صباحي افزود: كارآگاهان پس از اطمينان از صحت خبر و با انجام تحقيقات تكميلي دريافتند متهم يك جاعل حرفه‌اي است كه با اسناد هويتي جعلي پس از اغفال دختر شاكي، وي را به عقد خود درآورده است.

ماموران با شناسايي محل سكونت جاعل و تحت نظر گرفتن 72 ساعته محل، متهم را كه قصد ورود به محل را داشت، دستگير و در بازرسي از منزل وسايل مربوط به جعل، تعدادي شناسنامه، كارت پايان خدمت، مدارك تحصيلي، سند ازدواج و ... را كشف و ضبط كردند.

رئيس پليس آگاهي استان البرز خاطرنشان كرد: متهم در بازجويي‌ها به جعل اسناد و مدارك مختلف اعتراف كرد و درخصوص چگونگي انجام اعمال خلاف خود گفت: با خريد اسناد و مدارك سرقتي از سارقان حرفه‌اي و با دست بردن در مدارك، هويت آنان را تغيير داده و به افراد متقاضي مي‌فروختم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟