دستگيري سارق گاوصندوق خانه مادربزرگ

تحقيقات معلوم كرد سارقان شبانه به زور وارد منزل شده و اقدام به بستن دست و پاي زن صاحبخانه كرده و با تهديد سلاح سرد موفق به سرقت گاوصندوق حاوي طلاجات و اسناد و ساير اوراق بهادار وي به ارزش بيش از يك‌‌ميليارد ريال شده بودند.
کد خبر: ۱۹۶۶۴۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۳ 13 October 2011
|
3411 بازدید
جام جم: رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي از دستگيري سارقان گاوصندوق منزل يك پيرزن در شهرستان اهر خبر داد.

قنبر مداحي در اين باره به خبرنگاران گفت: پيرو گزارش پليس آگاهي درباره سرقت به زور از منزلي در شهرستان اهر، ماموران پليس آگاهي استان به محل اعزام شدند.

وي افزود: تحقيقات معلوم كرد سارقان شبانه به زور وارد منزل شده و اقدام به بستن دست و پاي زن صاحبخانه كرده و با تهديد سلاح سرد موفق به سرقت گاوصندوق حاوي طلاجات و اسناد و ساير اوراق بهادار وي به ارزش بيش از يك‌‌ميليارد ريال شده بودند.

مداحي گفت: اكيپ اعزام شده با بررسي ميداني و انجام تحقيقات و با همكاري نزديك و تنگاتنگ مالباختگان در تبادل اطلاعات سرانجام يكي از سارقان منزل را دستگير كرد.

وي تصريح كرد: متهم پس از دستگيري اعتراف كرد كه همسر و پدرزنش به عنوان كارگر و پرستار و خدمه به خانه مالباخته رفت و آمد داشته و از وجود گاوصندوق و محتويات آن باخبر بودند و او نيز با همدستي 2 نفر از دوستانش نقشه سرقت را كشيده‌اند.

وي افزود: سارقان پشت منزل مالباخته اقدام به كرايه يك مغازه نانوايي كرده و در شب سرقت از طريق اين مغازه از ديوار 5 متري خانه وارد آن شدند و با خودرويي كه قبلا آماده كرده بودند، گاوصندوق را از محل به سرقت مي‌برند.

مداحي گفت: با تلاش كارآگاهان اعزامي و پليس آگاهي اهر، لاشه گاوصندوق در باغات اطراف پيدا و همه اسناد و مدارك املاك و اوراق بهادار مربوط كشف و تحويل مالباختگان شده و طلاهاي مسروقه برابر اعترافات متهم به فروش رسيده است كه تلاش براي دستگيري همدستان وي و مالخران همچنان ادامه دارد.

رئيس پليس آگاهي استان در آسيب‌شناسي سرقت منزل مالباخته عنوان كرد: اين شهروند در استخدام پرستار و كارگر خانه دقت كافي نكرده و علاوه بر آن اسرار محرمانه خانواده را در اختيار افراد بيگانه قرار داده كه با افشاي اين اسرار توسط پرستار خانواده، زمينه سرقت منزل توسط همسر پرستار فراهم آمده است.

وي تصريح كرد: سارقان با اطلاعات كافي از تعداد افراد خانوار و محل قرار گرفتن گاوصندوق در زمان مناسب با قطع دوربين مداربسته و آژير خطر اقدام به سرقت كرده‌ بودند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟