قتل مسلحانه براي سبقت گرفتن!

مردي پرايد‌سوار يك مجروح را به بيمارستان رسانده و قصد فرار داشت كه توسط عوامل انتظامات دستگير شد.
کد خبر: ۱۹۹۵۴۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۸ 25 October 2011
|
5454 بازدید
شرق: مردي موتورسوار با اين تصور كه راننده يك دستگاه پژو 206 به عمد به دوستش اجازه سبقت نمي‌دهد، با شليك گلوله او را به قتل رساند.

كارآگاهان جنايي، بعدازظهر روز يكشنبه از طريق مسوولان بيمارستان فيروزآبادي در جريان مرگ مردي قرار گرفتند كه با شليك گلوله زخمي شده بود. آنها وقتي به بيمارستان رفتند، فهميدند مقتول ستار نام دارد و توسط يك موتورسوار به قتل رسيده است. يكي از شاهدان كه ستار را به بيمارستان رسانده بود، گفت: «ستار راننده خودرو 206 بود كه راننده يك پرايد با بوق زدن از او خواست راه را باز كند و اجازه سبقت بدهد. در همين حال يك موتورسوار نيز كه كنار پرايد مي‌راند در حالي كه فكر مي‌كرد ستار به عمد به پرايد راه نمي‌دهد، اول با قنداق سلاح، شيشه ماشين را شكست و بعد يك گلوله به او شليك كرد.»

در حالي كه هيچ سرنخي از متهمان وجود نداشت مسوولان بيمارستان هفتم‌تير اعلام كردند، مردي پرايد‌سوار يك مجروح را به بيمارستان رسانده و قصد فرار داشت كه توسط عوامل انتظامات دستگير شد. به همين دليل ماموران با فرض ارتباط داشتن اين ماجرا با قتل ستار اين‌بار به بيمارستان هفتم‌تير رفتند و فهميدند ساعت 16 يكشنبه و قبل از قتل ستار سرنشينان دو خودرو پرايد و پژو206 به همراه يك موتورسوار در خيابان شوش يك خودرو ال 90 را با شليك گلوله متوقف و راننده آن را با چاقو زخمي كردند و او را داخل گوني بزرگي انداختند و در صندوق عقب پرايد گذاشتند.

راننده ال 90 همان مجروحي بود كه به بيمارستان انتقال يافته بود و در ادامه فاش شد متهمان در حالي كه گروگان‌شان را در صندوق عقب داشتند، در نزديكي بزرگراه بعثت با ستار مواجه شدند و دست به قتل او زدند. ادامه تحقيقات فاش كرد متهمان از اراذل و اوباشي هستند كه براي قدرت‌نمايي راننده ال‌90 را ربوده بودند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟