رفتن به محتوای اصلی
آخرین خبرتصویر ۱۳۰ سال پیش بازار رشت در دوره قاجار
0بازدید
۰

جزئیات تغییرات جدید حقوقی در سال 93

شورای عالی کار پس از تصویب افزایش درصدی حداقل دستمزد سال آینده مشمولان قانون کار، میزان افزایش دستمزد سایر سطوح شغلی (گروه هایی که حداقل دستمزد بالاتر از مصوبه شورای عالی کار دریافت می کنند) را 12 درصد و روزانه 2119 تومان تعیین و تصویب کرد.
 
به گزارش مهر، شورای عالی کار میزان افزایش حقوق سایر گروه های شغلی (افرادی که حداقل دستمزد آنها بالاتر از مصوبه است) را برای سال آینده، 12 درصد ثابت به اضافه روزانه 2119 تومان اعلام کرد.
 
با این مصوبه، میزان دریافتی دستکم 8.5 میلیون نفر از مشمولان قانون کار در سال 93 نیز مشخص شد. پیش از این، شورای عالی کار میزان افزایش حداقل دستمزد سال آینده حداقل بگیران را هزار و تومان تصویب کرده بود که طبق اعلام قبلی وزارت کار، جمعیتی بالف بر 3 میلیون نفر را شامل می شود.
 
گفتنی است، حداقل دستمزد مصوب پایان سال 91 که در سال جاری از سوی واحدهای مشمول قانون کار کشور به مرحله اجرا در آمد 487 هزار و 125 تومان است که نسبت به سال 91 معادل 25 درصد افزایش نشان می دهد.
 
در عین حال، متوسط افزایش حقوق سایر گروه های شغلی در سال جاری 15 درصد بوده است.
Googleافزودن تابناک به منابع ترجیحی گوگل

تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اشتراک گذاری

گزارش خطای خبر

اگر اشتباهی در این خبر دیدید، به تحریریه اطلاع دهید.

نظرات بینندگان

انتشار یافته:
۰
در انتظار بررسی:
۰
غیرقابل انتشار:
۰

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تابناک در صفحهٔ اصلی گوشی

با افزودن تابناک به صفحهٔ اصلی، همین نسخهٔ سایت را با یک لمس باز کنید.

  1. در مرورگر، دکمهٔ اشتراک‌گذاری را بزنید. این دکمه ممکن است داخل منوی مرورگر باشد.
  2. گزینهٔ افزودن به صفحهٔ اصلی (Add to Home Screen) را انتخاب کنید.
  3. اگر گزینهٔ Open as Web App نمایش داده شد، آن را روشن نگه دارید و افزودن (Add) را بزنید.

اگر این گزینه را نمی‌بینید، صفحه را در مرورگر Safari باز کنید.