بازدید 6546

عیادت واعظ طبسی از آیت الله مهدوی کنی

آیت الله ˈعباس واعظ طبسیˈنماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی از آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان بهمن تهران عیادت کرد.
کد خبر: ۴۱۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶ 24 June 2014
آیت الله ˈعباس واعظ طبسیˈنماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی از آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان بهمن تهران عیادت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، آیت الله واعظ طبسی ضمن حضور بر بالین آیت الله مهدوی کنی برای این یار دیرین انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال شفای عاجل را طلب کرد.

تولیت آستان قدس رضوی سپس در مصاحبه با خبرنگاران با آرزوی شفای عاجل و کامل برای رییس مجلس خبرگان گفت: وجود آیت الله مهدوی کنی در مسایل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و فکری بسیار با ارزش است و همیشه در صحنه فعال و پیشگام بوده است.

وی عمل به تکلیف و رابطه عمیق اعتقادی و فکری با نظام، رهبری و ولایت فقیه را از خصوصیات برجسته آیت الله مهدوی کنی دانست.

وی گفت: ایشان هر جا احساس می کرد تکلیف است، وارد عمل می شد و به حاشیه های کار توجه نمی کرد، چون همه چیز برای ایشان خدا و تکلیف شرعی بود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آیت الله مهدوی کنی در همه فعالیتها همواره در اعتقاد به امام و رهبری پیشرو و فعال بود.

آیت الله واعظ طبسی نقش رییس مجلس خبرگان را در تربیت شخصیت های سیاسی و اجتماعی موثر دانست و گفت: دانشگاه امام صادق (ع) نمونه بارز فعالیت های مؤثر ایشان در تربیت چهره های برجسته کشور است.

آیت الله مهدوی کنی از 14 خرداد سال جاری در اثر عارضه قلبی در بیمارستان بهمن تهران بستری شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات