بازدید 2270

فابرگاس: راموس بهتر است رودررو صحبت کند

کد خبر: ۴۵۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ 26 November 2014
سسک فابرگاس به انتقاد هم‌تیمی‌اش در تیم ملی اسپانیا پاسخ داد و عنوان کرد نمی‌توانست به دلیل مصدومیت برای تیم ملی کشورش بازی کند.

به گزارش ایسنا، پس از آن که سسک فابرگاس و دیگو کاستا به دلیل مصدومیت از حضور در اردوی تیم ملی کشورشان خودداری کردند، سرخیو راموس به انتقاد از این دو بازیکن پرداخت و مسئولیت‌پذیری آنها را زیر سوال برد.

سسک فابرگاس به انتقاد از سرخیو راموس پرداخت و درباره حضور نداشتن در تیم ملی کشورش گفت: من 94 بازی برای تیم ملی اسپانیا برگزار کرده ام و در تمام این سال ها در جام‌های زیادی همراه تیم کشورم بودم و فکر می کنم توانسته‌ام مسئولیت‌پذیری خودم را نشان دهم. راموس به جای صحبت کردن در رسانه‌ها بهتر است رودررو بیاد و حرفش را بزند نه این که هر چه به ذهنش می‌رسد را به رسانه ها بگوید.

هافبک اسپانیایی چلسی که این فصل بیشترین تعداد پاس گل را در لیگ برتر برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرده است درباره وضعیت خود نیز گفت: اگر همراه اسپانیا در انتخابی یورو حضور می داشتم به سرنوشت لوکا مودریچ مواجه می‌شدم. هم من و هم کاستا مصدوم بودیم و برای جلوگیری از تشدید مصدومیت‌ تصمیم گرفتیم تا در لندن بمانیم. پزشک تیم ملی اسپانیا هم به طور کامل ما را معاینه کرد و تشخیص داد نمی توانیم بازی کنیم.

هافبک طراح اسپانیا همچنین درباره شانس این تیم برای یورو 2016 گفت: در حال حاضر بازی های ملی تمام شده است و باید خودمان را برای بازی های حساس انتخابی یورو آماده کنیم. هدفمان صعود به عنوان تیم نخست به این رقابت‌هاست. باید در فرانسه از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و نشان دهیم دوران ما هنوز تمام نشده است.

ژوزه مورینیو نیز به صحبت‌های راموس واکنش نشان داد و گفت: راموس را می شناسم. او بازیکن خوبی است و توانایی بسیار بالایی دارد ولی تا جایی که می دانم او دکتر نیست. من هم مثل او دکتر نیستم. البته خیلی تلاش می کنم تا کاری را که بر عهده دارم به بهترین شکل انجام بدهم ولی در نهایت دکتر نیستم و به همین خاطر درباره مسائلی که به دکتر ها مربوط است صحبت نمی کنم. هم پزشک چلسی و هم پزشک تیم ملی اسپانیا پای کاستا و فابرگاس را معاینه کردند و فهمیدند این دو بازیکن نمی‌توانند تیم ملی اسپانیا را همراهی کنند. من کسی نیستم که علیه این تصمیم موضع بگیرم. فکر نمی کنم راموس هم در این چند سال مدرک پزشکی گرفته باشد و چیزی درباره این مسائل بفهمد. کمپانی در دیدار بلژیک و ولز برای تیمش بازی نکرد و در بازی با سوانزی برای تیمش به میدان رفت. آیا او تبانی کرده است؟ بله لابد. شاید چون او کاپیتان تیم ملی بلژیک است. آیا کسی گفت که او تقلب کرده است تا برای تیم باشگاهی اش بازی می‌کند؟ این ها مسائلی در فوتبال است که باید آن را درک کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار