مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از دو برابر شدن میزان تولید خودرو در کشور در ۹ ماه امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محمدعلی سید ابریشمی امروز در
گردهمایی روابط عمومیهای شرکت شهرکهای صنعتی کشور در هتل دربند مهدیشهر
اظهار داشت: در حال حاضر در صنعت خودرو، صنعت پتروشیمی و صنعت فولاد شاهد
روند رو به رشد و رونق جدی هستیم.
وی با اشاره به اینکه علیرغم
تلاشهای دولت هنوز تحرک لازم در اقتصاد کشور ایجاد نشده است، اظهار
داشت:هنوز تحرک و خروج از رکود بهطور کامل به مجموعه صنایع کوچک و بخش
خصوصی نرسیده است.
سید ابریشمی با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم
در ایجاد تحرک در بخش اقتصادی کشور تصریح کرد: روند رو به رشد اقتصاد کشور
کاملاً مشهود است و رشد چهار درصدی اقتصاد نیز در همین راستا است و در
بخشهایی از صنعت کشور رونق حاصلشده است و در حال خروج از رکود هستیم.
معاون
وزیر صنعت، معدن و تجارت ایجاد رونق و تحرک در صنایع دولتی و بهویژه در
صنایع بزرگ را مشهودتر عنوان کرد و اظهار داشت: اگرچه در بخشهایی از صنعت
کشور شاهد تحرک اقتصادی هستیم ما هنوز تحرک بهطور کامل به مجموعه صنایع
کوچک و بخش خصوصی نرسیده است.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و
شهرکهای صنعتی ایران خاطرنشان کرد: در صنایع کوچک و بخش خصوصی به دلیل
اینکه کارگاهها و سرمایهگذاریها کوچک است هنوز تحرک و خروج از رکود
مانند صنایع بزرگ کشور اتفاق نیفتاده است.
سید ابریشمی با تأکید بر
اینکه باید با تلاش بیشتر این بخش از اقتصاد کشور نیز شاهد تحرک بیشتر و
خروج از رکود شود، تصریح کرد: هنوز همه اهداف دولت تدبیر و امید برای خروج
از رکود محقق نشده و با تحقق همه اهداف و برنامههای دولت، رونق به اقتصاد
کشور برمیگردد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت
شرکت شهرکهای صنعتی، خدمت به تولید رسالت اصلی این شرکت دانست و تصریح
کرد: انجام کار صحیح در این شرکتها و انتقال و انعکاس اطلاعات و آمار صحیح
از طریق روابط عمومیهای این شرکت رسالت این واحدهاست.
مدیرعامل
سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به نقش روابط عمومیها
خاطرنشان کرد: روابطعمومیها که یک واحد زنده و پویا در روند اجرایی محسوب
میشوند، نقش مهم و انکارناپذیری در موفقیت شرکت شهرکها دارند.
سید
ابریشمی با اشاره به تنوع در رسانههای دنیای مدرن و سرعت انتقال اطلاعات
در دنیای امروز تصریح کرد: اطلاعرسانی روابط عمومیها نباید به رسانهها و
مطبوعات محدود شود و روابط عمومیها نباید به دنبال آمار سازی و ارائه
اطلاعات ناصحیح باشند زیرا جامعه و اهلفن متوجه مسائل مختلف هستند.
وی
با تأکید بر بهبود شرایط و نحوه ارائه اطلاعات و آمار در تارنمای اینترنتی
این شرکت بهصورت فارسی و انگلیسی، اظهار داشت: تمام اطلاعات مورد نیاز
سرمایهگذاران باید در این پایگاههای اینترنتی بهطور صحیح و کاربردی
ارائه شود.