سایپا:خودرو مشتری فاکتور گردید

کد خبر: ۴۸۸۸۲۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 06 April 2015
|
199831 بازدید
|
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام
ضمن عرض خسته نباشید به شما بابت خدمات و تلاش های شما در امر مقدس اطلاع رسانی ،  به استحضار می رساند اینجانب در مورخ 25  آذر ماه 93 اقدام به خرید دو مرحله ای یک دستگاه تیبای صندوق دار با شماره پذیرش 6354012  از نمایندگی سایپا ( نمایندگی روشن ) نمودم . بر اساس اعلام شرکت سایپا موعد تحویل خودرو بهمن ماه 93 بود . اما بعد از تکمیل وجه در بهمن ماه 93 و پس از گذشت یک ماه و چند روز ، وقتی این روزها پیگیر علت تحویل نشدن خودرو و زمان تحویل آن از نمایندگی و یا سامانه ارتباط با مشتریان سایپا می شویم ، با پاسخ های نامشخصی روبرو می شویم ، که در مشخص ترین آنها امروز به بنده اعلام شد که بعید است خودرو شما قبل از عید تحویل داده شود!
این نوع برخورد یکی از بزرگترین شرکت های خودرو سازی ایرانی-  که همیشه در تبلیغات، خود را مظهر اطمینان معرفی می کند -  با مشتریان خود یک دلیل مشخص دارد و آن انحصاری بودن بازار ، و ناچار بودن کاربران و مشتریان برای خرید از این شرکت هاست . سوال پیش آمده این است که شعار "سایپا مطمئن" دقیقا اشاره ی به چه نوع اطمینانی دارد؟ اطمینان از بدقولی این شرکت محترم در خدمت رسانی به مشتریان خود؟ تقاضا دارم، باتوجه به اهمیت موضوع بدقولی شرکت های خودروسازی که بعضا خسارات جبران ناپذیری را متوجه مشتریان خود می کنند ، موضوع مذکور را جهت رسیدگی به آن شرکت محترم منعکس و پاسخ را در وبسایت وزین خود درج نمائید.
با امید توفیق بیش از پیش برای شما .

پاسخ:
 عطف به نامه 113/375مورخ 93/12/10 در خصوص بررسي وضعيت تحويل خودرو مشتری محترم ، به استحضار مي رساند كه خودرو تيباsx به شماره ساخت 817818976  در تاريخ 93/12/24 فاكتور گرديده و در وضعيت حمل از سايپا كاشان به اداره تحويل مي باشد.
با تشكر


اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۱۶۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
خسته نباشید سایپا یه خدا راضی به زحمت نبودیم
دوستی داشتیم در خارج کشور که به ایران سفر کرده بود قضیه خرید خودرو را برای همسر خارجی شون مطرح کردم می گفت اکر در اروپا همچین اتفاقی صورت بگیره موضوع جالبی برای تمام مطبوعات میشه و صداش گوش فلم کر می کنه ولی ایران
نادر
|
-
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
دراردیبهشت 93 از طریق نمایندگی سایپا در شهرستان ازاد شهر خودرو پارس تندر ثبت نام کردم و طبق قرارداد در مهر ماه 93 موعد تحویل ان بود ولی تا به امروز که 17/1/94 است هیچ خبری نیست اوایل بهمن 93 که مراجعه کردم قول اواخر اسفند را دادند دیروز هم که تماس گرفتم قول اردیبهشت را دادند در کشور اسلامی این همه دروغ واقعا که مردم را به مسخره گرفتند این شرکت سایپا و شرکتهای انحصاری خود رو.
فردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
سلام کاشکی تابناک عکاس خبری مستقری روز 28 اسفند تو دفتر تخویل سایپا داشت و عکس میگرفت از ازدحام جمعیت.
خودرو هایی که قرار بود ماه قبل تحویل بشه و نشده بود خودرو هایی که نقدی و 15 روزه ثبت نام شده بود و تحویل نشده بود و مالکان دنبال خودروهای خود.
من خودم از 9 صبح اونجا بودم و 4 بعدازظهر با خواهش و التماس تحویل گرفتم.
و واقعا دست بچه های تحویل درد نکنه که اون همه مردم و غرغر های مردم و گله شکایت های مردم رو به خاطر چیزی که به دلیل بی مدیریتی و بی کفایتی و بی مسئولیتی مدیرانشون پیش اومده بود رو تحمل کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
سلام بنده هم در 19مهر 93 در شرکت سایپا تیبا ثبت نام نمودم( نمایندگی پور نصیری رشت) تحویل آذر ماه اما امروز که 18 فروردین 94 هست هنوز هم خودرو خود را تحویل نگرفتم نمایندگی هم پاسخ مشخصی نمی دهد فقط میگن سود پولتو می گیری بد قولی این شرکت خیلی زیاد شده پیگیری کنید
علی
|
Kazakhstan
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
خودرویی که در تاریخ 24/12/93 فاکتور شده به دلیل ممنوعیت تردد کامیون احتمالا بعد از عید تحویل شده. سایپا خوش قول
امیر حسین
|
Hong Kong
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
سلام ،من یک دستگاه کولر اسپیلت 30000 با مارک Mitsobishi چند سال پیش خریدم و با توجه به گارانتی که داشت توسط نماینده خدمات پس از فروش این برند نصب و راه اندازی گردید و پس از مدتی کار کردن به علتی کمپرسور ان سوخت و این به نماینده انان گزارش و هنوز بعد از مدت یکسال هیچ کاری انجام نشده که با توجه به شرایط اقتصادی ومشکلات زندگی ایاصلاح هست که نماینده mitsobishi از تعهدات خودش سر باز زند ؟ چرا جوابگو نیستند ؟ ایا باید به دادگاه شکایت کنم یا به کارخانه سازنده ایمیل بزنم ؟ به چه نحو باید احقاق حق نمود؟ با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
این مشتری که آذر ثبت نام کرده و دو ماه وعده گرفتن خودرویش بوده ولی بنده از خرداد 93 مبلغ 18 میلیون تومان برای ثبت نام ال 90 داده و قرار بود آذر تحویل دهند لیکن بعد از چندین بار تماس و مراجعه حضوری پاسخ قانع کننده ای نداده اند ولی بمحض تحویل خودروی تیبا و امثال آن بلا فاصله این خبر را در بوق و کرنا می کنند. واقعاً برای خودم و مشتریان همچون من متأسفم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
سلام اینجانب در تاریخ 27/9/93یک عدد 111پراید به صورت نفدی خریداری کردن ولی تا حالا خبری نشده است 29/1/94شماره پزیرش6356554خواهشن. به علتش رسیدگی شود
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
اگر بازار انحصاری نبود دیگه جرات نمیکردن اینجوری و با این کیفیت ماشین به دست مردم بدن . کاش بازار خودرو رقابتی بشه .
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
واقعاپرایداین همه دردسرداره که من الان 4ماهه انتظارش میکشم شماره ساخت7551997
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟