با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:با سلام
ضمن عرض خسته نباشید به شما بابت خدمات و تلاش های شما در امر مقدس اطلاع رسانی ، به استحضار می رساند اینجانب در مورخ 25 آذر ماه 93 اقدام به خرید دو مرحله ای یک دستگاه تیبای صندوق دار با شماره پذیرش 6354012 از نمایندگی سایپا ( نمایندگی روشن ) نمودم . بر اساس اعلام شرکت سایپا موعد تحویل خودرو بهمن ماه 93 بود . اما بعد از تکمیل وجه در بهمن ماه 93 و پس از گذشت یک ماه و چند روز ، وقتی این روزها پیگیر علت تحویل نشدن خودرو و زمان تحویل آن از نمایندگی و یا سامانه ارتباط با مشتریان سایپا می شویم ، با پاسخ های نامشخصی روبرو می شویم ، که در مشخص ترین آنها امروز به بنده اعلام شد که بعید است خودرو شما قبل از عید تحویل داده شود!
این نوع برخورد یکی از بزرگترین شرکت های خودرو سازی ایرانی- که همیشه در تبلیغات، خود را مظهر اطمینان معرفی می کند - با مشتریان خود یک دلیل مشخص دارد و آن انحصاری بودن بازار ، و ناچار بودن کاربران و مشتریان برای خرید از این شرکت هاست . سوال پیش آمده این است که شعار "سایپا مطمئن" دقیقا اشاره ی به چه نوع اطمینانی دارد؟ اطمینان از بدقولی این شرکت محترم در خدمت رسانی به مشتریان خود؟ تقاضا دارم، باتوجه به اهمیت موضوع بدقولی شرکت های خودروسازی که بعضا خسارات جبران ناپذیری را متوجه مشتریان خود می کنند ، موضوع مذکور را جهت رسیدگی به آن شرکت محترم منعکس و پاسخ را در وبسایت وزین خود درج نمائید.
با امید توفیق بیش از پیش برای شما .
پاسخ: عطف به نامه 113/375مورخ 93/12/10 در خصوص بررسي وضعيت تحويل خودرو مشتری محترم ، به استحضار مي رساند كه خودرو تيباsx به شماره ساخت 817818976 در تاريخ 93/12/24 فاكتور گرديده و در وضعيت حمل از سايپا كاشان به اداره تحويل مي باشد.
با تشكر