راموس بعداز تمدید: قرار نبود به منچستر بروم

کد خبر: ۵۲۳۹۷۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 13 August 2015
|
2705 بازدید

مدافع کلیدی رئال مادرید پس از روشن شدن تکلیف قراردادش با رئال مادرید گفت: از اول هم قرار نبود جایی بروم.

 سرخیو راموس مدافع ملی پوش رئال مادرید که بالاخره دیشب قراردادش را تا پایان سال 2020 تمدید کرد ، گفت: از فلورنتینو پرس ممنونم، او می‌دانست که وضعیت رسانه‌ای به سود من نیست و هواداران رئال هم کم کم از دست من دلخور شده بودند، من چاره ای نداشتم و این حق را به خود می دادم که پیشنهادات دریافتی را بررسی کنم و البته که مثل هر بازیکنی همه امور را با مدیر برنامه های خود هماهنگ می کردم. در هر حال در این میان پرس خطر کرد و رفتارش طوری بود که گویا او باعث شده من از رئال مادرید فاصله بگیرم، این مدیرعامل برای من یک دوست صمیمی و یک مشاور دلسوز است، او حاضر شد در رسانه ها خود را مقصر جلوه دهد تا من در آرامش کامل وضعیت قراردادی خود را بررسی کنم.

راموس ادامه داد: از وقفه‌ای که ایجاد شد متاسفم و به خاطر این مشکل از همه هواداران رئال مادرید عذرخواهی می‌کنم، از اول هم قرار نبود من جایی بروم و پیشنهاد منچستریونایتد برای من فقط جذاب بود، همین. هیچ مذاکره رسمی بین من و انگلیسی ها صورت نگرفت و خوشحالم که مادریدی بوده و خواهم بود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟