تكلیف كلاه قرمزی 95 مشخص نیست

مدیركل امور نمایش سیما گفت: برای نوروز امسال طرح پنج سریال در دست بررسی است كه از جمله آنها می توانم به "فروشگاه بزرگ"، "ویلا" و "زعفرانی" اشاره كنم.
کد خبر: ۵۴۶۷۵۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 12 November 2015
|
5483 بازدید
مدیركل امور نمایش سیما گفت: برای نوروز امسال طرح پنج سریال در دست بررسی است كه از جمله آنها می توانم به "فروشگاه بزرگ"، "ویلا" و "زعفرانی" اشاره كنم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی محمودرضا تخشید در حاشیه بازدید از سریال پشت بام تهران و در جمع خبرنگاران درباره سریالهای تلویزیون در نوروز 95 گفت:  طرح پنج سریال نوروزی به دست ما رسیده كه مراحل نگارش را سپری می كنند. 

وی گفت :سریال نوروزی شبكه دو به نام «زعفرانی» به تهیه كنندگی ایرج محمدی و نویسندگی حامد محمدی و سریال «ویلا» به كارگردانی و نویسندگی مرضیه برومند و تهیه كنندگی مهران مهام برای شبكه سه ساخته خواهد شد و برای شبكه یك نیز در حال صحبت با محمدحسین لطیفی هستیم .نام فعلی سریال او «فروشگاه بزرگ» است،اما ممكن است تغییر كند. 

وی ادامه داد: طرح دیگری هم برای سریال نوروزی را علیرضا بذرافشان نویسنده و كارگردان به مركز سیما فیلم ارائه كرده است. 

تخشید درباره محتوای سریال های نوروزی بیان داشت: همگی این سریال ها درونمایه طنز دارند. 
وی درباره سریال «پشت بام تهران» نیز گفت:پشت بام تهران سریالی اجتماعی است و با توجه به آثار قبلی سعید نعمت اله داستانی خانواده محور و جذابی دارد و به برخی موارد مهم از جمله اعتیاد، روابط بین والدین و بچه ها می پردازد. 

وی ادامه داد: این سریال تهیه كننده كارگردان و بازیگران خوبی نیز دارد و قرار است در زمستان پخش شود. 

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران درباره پخش مجموعه كلاه قرمزی نیز گفت: هنوز هیچ چیز درباره تولید و پخش كلاه قرمزی مشخص نیست و تصمیمی گرفته نشده است. اگر طرح خوبی از سمت سازندگان این مجموعه به ما ارائه شود قبول می كنیم. 

تخشید درباره تولید سریال سرزمین كهن نیز اظهار داشت: تولید مرحله یك و دو این سریال كامل شده و فقط بخش سوم  این سریال تولید نشده است و در حال حاضر در مرحله پیش تولید آن هستیم و امیدواریم تا سه تا چهار ماه دیگر ضبط مرحله شوم آن آغاز شود . 

وی ادامه داد: این سریال اصلاحات زیادی نداشت و فقط نام فامیلی یكی از كاراكترها مشكل ساز شده بود كه كافی است این نام را تغییر دهیم و اصلاحات در حد ریشه ای نیست و بیشتر روی اسامی بود و حتی قراز نیست كلیت سریال دوبله شود و بیشتر سعی در رفع سو تفاهم های ایجاد شده داریم. 

تخشید درباره سریال درحاشیه به كارگردانی مهران مدیری نیز بیان داشت: در حاشیه هم در حال تولید است و قرار است تا بعد از ایام محرم و صفر پخش شود. 

مدیر گروه فیلم و سریال سیما درباره سریال نفس گرم نیز گفت:تا الان بازخوردهای خوبی داشتیم، اوایل درمورد بازی مرجانه گلچین بحث هایی بود،اما الان دیگر به طور كامل رفع شده است. 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟