مدیرعامل ظریف بار در گفتگو با «تابناک» از چگونگی آغاز فعالیت این شرکت خبر داد.

مشتری مداری راز موفقیت 14 ساله

کد خبر: ۵۷۲۲۴۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ 03 March 2016
|
14611 بازدید
|
۳
 سعید رضوانیان  اظهار داشت: در ابتدا فعالیت خود را  با یک دستگاه شروع کردیم ولی به مرور زمان  با تلاش بیشتردستگاه های خود را افزایش دادیم.
مدیر عامل ظریف بار در گفتگو با تابناک اقتصادی افزود: این روند ادامه پیدا کرد به طوریکه حدود بیست سال با 30 دستگاه کار می کردیم و از سال ۸۱ به بعد تصمیم گرفتیم تعداد دستگاه ها را بیشتر کنیم چرا که جمعیت کل کشور در حال رشد بود و هر چقدر دستگاه ها بیشتر می شد پاسخگوی نیاز مردم نبودیم.
وی خاطر نشان کرد: البته در مسیر افزایش ماشین ها با  مشکلاتی فراوانی روبه رو بودیم اما به هر حال موفق شدیم راه توسعه دستگاه ها را ادامه داده و به  ۷۰۰دستگاه ماشین برسانیم.
رضوانیان در خصوص دلایل موفقیت خود و ظریف بار بیان کرد: یکی از دلایل موفقیتمان این بود که مشتری  مداری را سرلوحه کارخود قرار دادیم. در واقع خود را به جای مشتری قرار میدادیم تا بتوانیم نیازهای انها راشناسایی کنیم وبرای رفع نیازها برنامه های مدونی داشته باشیم.
وی تاکید کرد: از جمله نیازهای که توسط شرکت شناسایی شد شامل،
مواد فریز شده، که مشتری هنگام اسباب کشی مواد فریز شده خود را باید چطور حمل کندیا لباس های خو د را با چه امکاناتی  راحتتر حمل کند.  
وی خاطر نشان کرد: این مساله باعث شد که کارتن های حمل مواد فریز شده، کارتن حمل بار و کارتن حمل لباس را طراحی کنیم تا مشتریان آسوده خاطر باشند.بنابراین وقتی مشتری این ریزه کاریها را می بیند برایش قابل توجه می شود و در نتیجه خودشان برای ظریف بار تبلیغ کلامی می کردند .
مدیر عامل ظریف بار عنوان کرد: تمامی این مسایل و توجه مردم باعث می شد ما تشویق شویم و با اشتیاق بیشتری  کار را دنبال کنیم.
وی افزود: یکی دیگر از دلایل موفقیت شرکت این بود که کار امروز را به فردا نمی سپاریم حتی اگر در نیمه شب باشد و کاری را انجام نداده باشم بیدار می شوم و آنرا انجام میدهم وقتی کار را پشت کار نمی اندازم باعث می شود در کارمان پیشرفت کنیم.
وی عنوان کرد: ما به سراسر ایران سرویس دهی انجام می دهیم حوزه فعالیت اصلی شرکت در تهران است  ولی از هر نقطه ی که در ایران تماس گرفته شود از نظر ما سرویس دهی امکان پذیر است. ماتصمیم داریم حمل و نقل خود را تا مراحل بین الملل پیش ببریم و از اقلام ریز تا درشت  همه را حمل کنیم
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
اميرحسين شالچى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
من كه از سرويس ايشان اصلاً راضى نبودم.
حنانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
کلی به وسایل من آسیب رساندن و در یخچال سایدم رو داغون کردن و لولای در فریزر و شلنگ آب سرد کن رادرهنگام باز کردن در خراب کردن و هیچکس جوابگو نبود من نه تنها از کارشون بلکه از رفتار کادر هم بسیار ناراضیم
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
نه كار بلدن نه تربيت دارن پرسنل مزخرف يخچال منو داغون كردن خسارت هم ندادن
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟