باشگاه پرسپولیس با توجه به رفتارهای باشگاه الاهلی عربستان در بلیت فروشی و همچنین رفتار بازیکنان این تیم در شادی پس از گل، نامهای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، متن نامه ارسالی باشگاه پرسپولیس به AFC به شرح زیر است:
۲۲ آوریل ۲۰۱۹
اعتراض پرسپولیس علیه رفتار غیر اخلاقی الاهلی عربستان
جناب آقای سعید المصری، ناظر محترم مسابقه فوق
مطابق با نامه قبلی ما در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۱۹ با موضوع مورد اشاره، مایل هستیم اعلام کنیم؛ مشکل بلیت فروشی در روز مسابقه همچنان ادامه پیدا کرد و تیم الاهلی یک بار دیگر به قول و تعهد خود عمل ننمود. به این ترتیب بلیت فروشی در صبح روز مسابقه آغاز نشد.
همانطور که به خوبی شاهد بودید، الاهلی، بلیت فروشی را بعد از ساعت ۱۵ آغاز کرد و این خود شما بودید که شخصا تصمیم گرفتید برای حل مشکل به استادیوم بروید. شما شاهد بودید که تعداد کثیری از طرفداران مجبور شدند هوای گرم را برای ساعتها تحمل کنند تا موفق به تهیه بلیت شوند.
مورد دومی که مورد اعتراض ما قرار دارد، بیاحترامی فاحش و آشکار نسبت به قوانین و مسئولیتهای اخلاقی توسط بازیکنان الاهلی در شادی پس از گل است. بازیکنان الاهلی پس از آن که گل اول خود را به ثمر رساندند به سمت تماشاگران ما رفتند و مرتکب رفتارهای غیر قابل قبول شدند. ما قویا بر این اعتقاد هستیم که چنین رفتاری موجب خدشهدار شدن وجهه، اعتبار و شهرت لیگ قهرمانان آسیا است و ما امیدواریم کنفدراسیون فوتبال آسیا، اقدام مناسب قانونی و انضباطی علیه این گونه رفتار، داشته باشد.
همچنین از فدراسیون فوتبال ایران درخواست میشود، نامه ما را به کمیتههای مزبور در کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع دهد.
با تقدیم احترام
ایرج عرب
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس