محمدعلی نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد/ کشف اسلحه و دست‌نوشته اعتراف به قتل

سرانجام چند ساعت پس از قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی تکلیف این پرونده مشخص شد و شهردار اسبق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد. سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها این خبر را تأیید کرد.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ 28 May 2019
|
110679 بازدید
|
تابناک اجتماعی -
سرانجام چند ساعت پس از قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران، تکلیف این پرونده مشخص شد و نجفی با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد. 

به گزارش «تابناک»؛ محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت و گو با خبرگزاری‌ها با تأیید این خبر گفت: آقای نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد و به دلیل اختلافات خانوادگی آن را به قتل رسانده است.

جزئیات اخبار منتشر شده در خصوص قتل و اتفاقات ساعات اولیه این جنایت را می‌توانید اینجا بخوانید.
وی پیش از این اظهار کرده بود: بر اساس اطلاعات موجود، همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به ضرب گلوله به قتل رسید.
 
شهریاری درباره جزئیات قتل همسر دوم نجفی شهردار اسبق تهران گفت: این خانم به قتل رسیده و من و اکیپ تشخیص هویت به همراه بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضریم.

وی ادامه داد: بررسی‌های لازم انجام شده و کاملاً مشخص است، همسر دوم آقای نجفی به قتل رسیده است.
 
میترا استاد و محمدعلی نجفی کمی بعد از استعفای جنجالی نجفی در سمت شهرداری تهران در سال گذشته با هم ازدواج کردند و از این جهت همیشه مورد توجه رسانه‌ها بودند.
 
محمدعلی نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد/ کشف اسلحه و دست‌نوشته اعتراف به قتل

نجفی دستگیر شده است

به رغم آنکه سرپرست دادسرای جنایی تأکید دارد نجفی خود را به پلیس معرفی و به تعبیری، خودش را تسلیم کرده است، سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران روایت متفاوتی مطرح نموده و تأکید دارد نجفی دستگیر شده است. او در این باره به ایسنا گفت: دقایقی پیش، محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران به اتهام قتل همسر دومش میترا استاد در منطقه خیابان وحدت اسلامی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این فرد تحت بازجویی قرار دارد، درباره اینکه گفته می‌شود، نجفی خود برای اعتراف به پلیس آگاهی مراجعه کرده بود، گفت: این فرد در اظهارات خود مدعی شده بود که قصد داشته تا خود را به پلیس آگاهی معرفی کند و شاید به همین دلیل به محدوده خیابان وحدت اسلامی آمده بود که دستگیر شده است.

 
بیشتر بخوانید
 
کشف اسلحه و دست‌نوشته اعتراف به قتل
 

لطفی با تأکید بر اینکه اسلحه‌ای که قتل با آن صورت گرفته نیز کشف شده، افزود: زوایای مختلف این موضوع کشف شده و اطلاعات مکفی متعاقباً اعلام خواهد شد. ما در رصد‌های فنی به حضور این فرد در ساختمان حین وقوع قتل پی برده بودیم، از جهت دیگر نیز دست‌نوشته‌ای از این فرد در موقعیت جا مانده بود که این فرد با صراحت اعلام کرده بود مرتکب قتل شده است.

وی ادامه داد: محمد علی نجفی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرده و اسلحه‌ای که با آن مرتکب قتل شده را نیز تحویل داده است. در صحبت‌های اولیه، وی اعلام کرد که این اقدام به جهت فشار‌های روانی و مشکلات خانوادگی انجام شده و انگیزه ویژه‌ای اعلام نشده است. تصور ما این است که این اتفاق زاویه پنهان دیگری نداشته باشد.

وی درباره چگونگی دسترسی شهردار اسبق تهران به سلاح گرم گفت: این فرایند همچنان مشخص نشده و همکاران ما در حال بازجویی از وی هستند. پاسخ این سوال نیز پس از مشخص شدن اعلام خواهد شد.

سردار لطفی با بیان اینکه بررسی صحنه و آثار برداری از صحنه انجام شده است گفت: پیرامون کالبد شکافی پیکر متوفی نیز باید اقداماتی صورت گیرد و من فکر نمی‌کنم که در حوزه پلیس اقداماتی باقی مانده باشد و مابقی کار مربوط به دستگاه قضائی است.

تست الکل و مواد مخدر می‌دهد/بررسی روانشناسی متهم

قاضی شهریاری با اشاره به اینکه از نجفی تست الکل و مواد مخدر اخذ خواهد شد، گفت: متهم از لحاظ روانشناختی هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نجفی تست الکل و مواد مخدر می‌دهد

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با فارس گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود درخصوص پرونده محمدعلی نجفی دستورات لازم برای انتقال متهم به پزشکی قانونی صادر شده و قرار است پزشکی قانونی از محمدعلی نجفی تست روانشناسی و تست مواد مخدر و مصرف الکل اخذ کند.

شهریاری گفت: البته این به معنای مصرف مواد مخدر یا الکل از سوی متهم نیست، اما برای اینکه مشخص شود قتل تحت تأثیر این عوامل بوده یا خیر این تست‌ها اخذ می‌شود.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: نجفی شب قبل از حادثه در منزل همسرش بوده است و با یکدیگر مشاجره لفظی شدیدی داشته اند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶۰۵
ناشناس
|
Romania
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
پناه بر خدا ، ایشان 9 سال وزیر آموزش پرورش بچه های مردم بودن ، به کجا داریم می رویم ، خدایا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
وزیر اسبق قاطی کنه وای بحال مردم عادی
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
قبلیا رسانه نبود رو نمیشد
این بندگان خدا از قبلیا بهتره
پس کلمه به کجا داریم میریم رو حذف کن
قدیم دختر ها مدرسه رفتنشون حرام بود حالا باز بیا بگو به کجا داریم میریم
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
ایشان نه ؛ اوشون فشم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
این یک قطره ای از یک دریا است و متاسفانه اکثرا دارای مشکلات و معضلات رنگارنگ و متنوع هستند
ایشان تازه یکی از نیروهای مومن و انقلابی و تحصیلکرده و کار کشته ما بوده است
وای به حال بقیه کسانی که هیچکدام از حسنات ظاهری ایشان را نداشته اند
و یکی از دلایل اصلی گرفتاری های ما را میتوان در همین نوع نگرش و روابط و سکنات مسولین جستجو کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
به هر حال یک اصلاح طلب بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
اصلاح طلب نیست بلکه اصولگرای غیر خودی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
یک اصلاح طلب به من معرفی کنید که برادر یا فرزند یاداماداش درزندان نباشد یاپرونده قضایی نداشته باشد
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
آغاز پایان اصلاح‌طلبان در ایران
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
آغاز پایان اصلاح‌طلبان در ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
پیش از آن هم استاد دانشگاه بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
تو رو خدا قضاوت نکنیم وقتی از هیچی اطلاع نداریم بگذاریم به عهده قانون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
بله از همین جا ببین چه کسانی وزیر آموزشوپرورش و وزیر علوم و وشهدرا تهران بوده حالا دیگ حساب کارها را بکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
دقت کنید که اینجا صحبت از فردی هست که نه نیازی به تایید شورای نگهبان داشته و نه هیچ دلواپس اصولگرایی در شورای شهر بوده. این شهردار حاصل انتخاب افرادی است که به نظارت استصوابی گیر میدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
خیلی وقته دیگه اصولگرا و اصلاح طلب اهمیتی نداره...
برام جای تعجبه که هنوز این دو گروه رو از هم جدا
میدونید و تیم کشی میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
باید معلوم شود خانمش قصد چه اعترافاتی علیه اصلاحات داشت ؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
کسینجر میگه اصلاطلبها همون قاتلان گذشته هستند منتها فشنگاشون تموم شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
ماشالله. مسئول اسبق مثل ماست اسلحه دستش بوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
از حسین هدایتی بگگیر تا کاظمی و بابک زنجانی همشون اصولگراها هستند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
این فرد از بزرگان اصلاحات است
تبریک عرض می کنم به اصلاحاتی ها و حامیانشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
آره بابا اصلاح طلب نیست دلواپس بوده اصولگرا بوده گروه فشاری بوده فقط نمی دونم چرا غیر از سالهای 84 تا 92 همیشه یا معاون رییس جمهور وقت بوده یا وزیر ویا شهردار .. لابد نفوذی اصول گرا ها بوده
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
اموزش و پرورشی وجود ندارد سالها است که مرده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
ایشون بسیار آدم محترمی هستن.حالا اگر قتلی انجام دادن حتما دلایل داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
وزیران گروه اصلاحطلب و امید همینه . یکی لندن نشین میشه یکی فرار و بکی هم قاتل . نیاز به سربال فیلم هندی نداریم .
در کشور خودمان فیلم زنده همراه با واقیعت داریم
بیچاره خانم استاد به چه جرمی کشته شده
ممکنه یه بمب سیاسی بوده که به این راحتی از سر راه برداشته شد
قضاوت زود است و به هر کس نیست . فقط نظر قوه قضاییه ملاک است
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
در بسته های خبری چند هفته پیش به شما کاربران تاکید کردم و تاکید میکنم که جدیدا اگر قرار هست ازدواج کنید باید تحقیق کنید از کدام جناح و طیف فکری جامعه هست اگر مخالف اندیشه سیاسی همدیگر هستید ازدواج‌نکنید چون همیشه بحث و جدل هست . حقیقتا درست میگم . جامعه و حاکمیت چون تعدد احزاب سیاسی را هنوز قبول نکرده برای مردم سخت شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
شاید قتل را بجای شخص دیگری به عهده گرفته باشه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
يعني هركي به قتل اعتراف كنه قاتله و تحقيقات بايد متوقف بشه!!!؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
فکر کنم در مجموع 13 سال وزیر آموزش پرورش بوده
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
دوستان زود قضاوت نکنید کشتن باین سادگی نیست آنهم کسی که دوستش داری باید صبرکرد و دید چی شده که خونش
باین نقطه از جوش رسیده شریک زندگیشو که بخاطرش بهای سنگینی هم داده کشته پناه بر خدا باید برد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
کار یکی از اعضای خانواده اش بوده ولی به عهده گرفته
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
مرتیکه اصلاح طلب قاتل . باید دارش بزنن
مهربان توسی
| France |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
فاصله عاقبت به خیری یا شر شدن یک خط است
انشاا...عاقبت به خیر و رو سفید از این دنیا برویم
هر فردی با هر جناحی میتونه اشتباه کنه
معلم ناامید
| France |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
بنطر من همسر دوم داشتن عاقبت خوشی نداره
خدا یکی همسر یکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
«دست‌نوشته‌ای از این فرد در موقعیت جامانده بود که این فرد با صراحت اعلام کرده بود که مرتکب قتل شده است.»
یعنی دست نوشته را برای جیب کتش نوشته بود که جامانده ؟
مسلما خواسته از این طریق اعتراف کند که این نوشته را گذاشته . چرا واقعیت را وارونه اعلام میکنند.چه مشکلی دارد که بنویسند ایشان دست نوشته ای از خود به جا گذاشته و به قتل اعتراف کرده است.
حق ، حق است حتی اگر در مورد کسی باشد که به هر دلیل مرتکب قتل شده است ، از انصاف دور نشویم.
ضمن اینکه لحظه ای به این فکر کنیم که چرا فردی با تحصیلات عالیه ،استاد دانشگاه و دارای پستهای مختلف کشوری در گذشته و تجربیات بالا ،امروز به این نقطه رسیده است؟
هم مرگ این خانم غم انگیز است و هم سرگذشت فردی اینچنینی.
خدایا لحظه ای ما را تنها نگذار .
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
فیلم زندگی خصوصی چرا اجازه پخش ندادند .ان فیلم اوضاع زندگی سیاسیونی اخلاقی بود .
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
ماشالاه اینهمه کاربر و بازدید کننده انهم در قتل .... چقدر جالب هست . این همه بازدید کننده شب های قبل کجا تشریف داشتند .؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
چه ربطی به وزیر بودن و نبودن داره.
کار وزارتی و شغلی امر دیگری است زندگی خانوادگی واقدام الانشون توی این سن اقدام دیگه ای هست
بیشتر باید پند بگیریم که همه ما ممکنه در شرایطی جا پای ایشون بذاریم، پناه بر خدا
ناشناس
| Australia |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
این همه طلبه و... داریم که دارن جامعه رو هدایت می کنن و تا حالا کردن، چرا به اینجاها رسیدیم؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
اصلاح طلب ها به تازگی مردند و اصولگراها سالهاست که در قبرها پوسیده اند. الفاتحه
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
به کجا میرویم !!!!؟ سوال نداره که ، به همونجائی که شما با آرائتان تعیین میکنید !!! بله وقتی چشمتان را به واقعتها میبندید و هر چه آدمهای مطلع میگویند بخاطر تعصب و وابستگیهای جناحی رد میکنید ، نتیجه اش میشود وزیر شدن امثال آین آقا !!!! همین آقای روجانی به چه علت اصرار داشت که ایشان حتما در دولت پست بگیرد در حالی که آقای نجفی بخاطر عملکرد گذشته اش انتقادات زیادی بهش وارد بود ! اما شما موافقش بودید چون آقای هاشمی قبولش داشت فقط به همین خاطر !!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
جالب است وزیر ارشاد خاتمی و دولت به اصطلاح اصلاحات و حال هم وزیر آموزش پرورش هر دو هم به خاطر هوس چرانی رسوا شدن ! ببینید بیخود نبود انتقاد دلسوزانی که میگفتند دولت اصلاحاتی مشکلات زیادی داشته بخصوص در حوشه فرهنگی !! بببینید این آقا وزیر آموزش پرورش بوده و اون فراری لندن نشین هم بعد از تجدید فراش فرار کرد و رفت لندن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
قاتل ی شبه قاتل نمیشه
هر وقت انسان کارهایی انجام بده ک خدا دیگه پشتشو
نگیره اونوقت آدم هر کاری ممکنه انجام بده

پناه به خدا از لحظه‌ای ک بی خدا بشم
حسنعلی
| Germany |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
دقت کردین همه مدیران و مسئولین مسلح هستند؟ حتی مداحان!
حسنعلی
| Germany |
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
ژن بد هم فراموش نشود!
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
مردم کلا عصبی هستند و هر لحظه امکان هر اتفاقی وجود دارد حکمرانی کشور با مشکل روبرو است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
فقط اصولگرا داریم
ناشناس
| Australia |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
این قانون زن دوم و زن سوم و.... بردارید که به جای سووود و منفعت فقط داره فاجعه به بار می یاره!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
آخه اگر یک آدم سرشناس که همه میشناسند اورا وقتی میاد زنشو میکشه بعد دستخط در محل میزاره که من کشتم بعدش میاد میره اداره پلیس خودشو معرفی میکنه؟ این چه سناریویی برای این بنده خدا نوشته شده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
ورود خانم میترا استاد به زندگی محمدعلی نجفی و ازدواج اجباری این دو باهم یک نقشه بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
آیا درسته که خانواده مقتول چون مقتول خانم بوده باید نصف دیه را واریز کنند تا قاتل مجازات شه؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
از این دست مسئول زیاد داریم.منتها رو نمی شه. اصول گرا و اصلاح طلاب دو روی یک سکه اند.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
خدمت ماهیگیران عزیز عرض کنم اقای نجفی اصلاحطلب "بودند".اینکه در حزب اصلاحطلبی باقی ماندند یا خیر بنده اطلاع ندارم .ولی ایشان از جریان اصلاحات جدا شده اند.اصلاحطلب واقعی اول خودش را اصلاح میکند و بعد بسراغ جامعه میرد.ایشان از دایره اصلاحطلبی خارج شدند وقتی که فکر کردند میتوانند با فردی همسن دخترشان ازدواج کنند، چیزی که اتفاقا از نقاط اختلافی ما با جناح مقابل است‌ .چند همسری و صیغه و ازدواج با دختران با سن خیلی کمتر؛.باهوش بودند؟اری ولی "بودند‌". با هوش نیستند زمانی که فکر کردند زنی با ان سن میتواند عاشق!!!شخصیت ایشان بشود بدون انکه گوشه چشمی به موقعیت و ثروت ایشان داشته باشد.از دایره اصلاحطلبی خارج شدند وقتی با یک تشر میدان را واگذار کردند ؛عشق پیری گر بجنبد...‌.‌ و جریانی پویا همچون اصلاحات بزرگانی چون هاشمی و خاتمی را اگر دچار لغزش بشوند کنار میگذارد .جناب نجفی که جای خود دارند..قطعا در این نوشته جریان اصلاحات بمعنی حزب اصلاحطلب مد نظر نیست و این جریان اصلاحات است که همیشه وجود دارد و افراد هستند که از ان خارج یا بدان وارد میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
مردم تشنه قضاوت بفرمایید موقعیت خوبی ایجاد شده بهره برداری کنید! نوش جانتان. شما فکر می کنید خودتون با قضاوت بی مورد کمتر از قتل جنایت می کنید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
با این که اصلاح طلب ها امنیتی نیستند! البته در ظاهر و زبان ولی هر وقت یک اتفاقی می افتد یک اسلحه آن هم با مجوز از آن ها ضبط می شود
نتیجه: کلا با اصلاح طلبان شوخی نکنید
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
چرا دروغ می نویسید ایشان در خیابان وحدت دستگیر شدند، نه اینکه خودشان مراجعه و اعتراف کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
اصلاح طلبا چه سینه ای براش چاک میزدن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
به چه حقی بهش اصلحه دادن ما هم اسلحه می خواهیم
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
خیلی وقته به ناکجا داریم میریم شما هنوز خوابی؟
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
اسلحه که داره، دو تا زن هم داره ، از همه بدتر راننده شخصی هم داره. ایشان از ما نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
بی ربط مزخرف
شما عوام چی میگید آخه با مغز فندقی تون...

ماستتو بخور عمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
اصلا عجیب نیست من خودم تو اداره کار میکنم الان 99 درصد ادارت فساد اخلاقی دارن و یه چیز بعنوان یه زن بگم مقصر اصلی همجنسهای خودم هستند نمیدونم زن متاهل چه مرگشه من تو اداره خودم دیدم زن شوهر جون خوشتیپ داره بد مخ پیرمرد همکار میزنه پیرمردی که تو عمرش راه خطلا نرفته نمیدونم این زنا به چه ترفندی خراب هرزه میکنن بعد باج خواهی می کنن از مردها متاسفانه چون تو این روابط معمولا مردها مقصر میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
احسنت به حمید خان حال کردم با نظرت.
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
چرا به خانم میترا استاد اجازه صحبت و مصاحبه نمیدن تا حقایق رو بگه؟ آها ببخشید ایشون به قتل رسیدن و نمیتونه چیزی بگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
این اصلاح طلبان اینقدر .... که آخر میگن تقصیره زنه بوده
نجفی خوب کاری کرد 5 گلوله بهش زد
گیتا
| Germany |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
وقتی در یک جامغه دروغ و کلاهبرداری تبدیل به ارزش میشن ..مشخصه که جامعه به کدوم سمت میره!؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
نهادهای امنیتی باید شبکه فساد مرتبط را شناسایی و معرفی کنند
پاسخ ها
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
با همین زن مجبورش کردن استفا بده... بی ربط به انتخابات آینده نیست.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
این قصه سر دراز دارد به واکنش فرار به جلو کرباسچی دفت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
پسر 13 ساله میترا استاد گفته مادرش توسط نجفی بارها مورد ضرب وشتم قرار گرفته و یکبار نیز دست وی را شکسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
توئیت کرباسچی در این ارتباط عجیب است
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
فساد چقدر گسترده بوده که شخصی مانند نجفی برای افشا نشدن آن حاضر شد دست به قتل بزنه.موضوع اختلافات خانوادگی و این حرفا به جک شبیه است.
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
در همون لحظات اول قتل قضيه چطوري به گوش پليس رسيد؟ نكنه دستگاه هاي امنيتي خبر داشتن قراره قتلي اتفاق بيوفته ؟ يا ايشون تحت نظر بوده؟
ناشناس
| Thailand |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
سازمان یافته تخریبش کردند.
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
از کجا معلوم این قتل توطئه یکی از نهادهای امنیتی ناشناس مانند دار و دسته سعید امامی نباشه؟
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
اتفاقا اصلاح طلبان سعید امامی را حذف کردند چون خار چشم منافقان بود
کمی مطالعه کن
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
سلام.
واقعا خسته نباشید.
تمام اخباری که ناچارا اعلام میشوند و پس از چند دقیقه قویا تکذیب میشوند، درست ترین اخبتر هستند.
التماس تفکر.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
جیگرتووووو
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
خبر درستی نیست،
خود نجفی به کلانتری مراجعه نکرد و در خیابان وحدت دستگیر شد.
دخترنجفی در حال شکستن در برای سربه نیست کردن جسد بودند که پسر مقتول از راه می رسد و با پلیس تماس می گیرد، وگرنه از کجا دختر نجفی خبر دار شده و در حال شکستن در بوده بدون اینکه به پلیس خبر دهد وبدون حکم و مامور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
وقتی ادم های خاکستری تهران به صورت کیلویی رای میدن به شورای شهر شون خروجی میشه محمد علی نجفی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
چه ربطی به شورای شهر شهرداری یا مردم داشت .یعنی کسی که یه روزی یه پستی تو مملکت داشته نمیتونه اشتباه کنه ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
شما هنوز نمیدونی شهرداری را کی انتخاب میکنه و اعضای شورای شهر را کی انتخاب میکنه؟
نخیر نمیتونه این اشتباه را بکنه که یه نفر را بکشه .اسم این اشتباه نیست اسمش قتله عمده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
دقیقا ربط داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
همین آقا زاده های هاشمی ومطهری یعنی علی مطهری ومحسن هاشمی و وحسین فریدون وروحانی عامل خراب مملکت هستند محض رضای خدا حضرت آقا را خبر کنید تا همه این ها را بر کتار وومحاکمه وزندانی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
تهران و مردمش بدن جناب؟؟؟ لطفا نیایسد تو این خراب شده بگذارید همین مردم به اصطلاح شما خاکستری تو گمراهی خودشون بموننشما تو همون شهر خودتون سیاه رو سفید به مردم قالب کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
کسی که افشا کننده تخلفات مالی شهرداری بود برای چه کسانی مشکل ساز بود ؟!
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
ناشناس 20:40 شما از دست این دوستمون جوش نیار . از شواری شهرت بگیر تا فراکسیون امیدت و تدبیر امیدآفرین بنفشت همه خوبن ماه شب چهارده . ما 80 میلیون مردم بدیم . شما اصلاح طلبهای سوپرتریلیاردر از محل بیت المال پاکترین مخلوقات و فرشته روی زمینین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
20:40
اگر اون وریا قتل مرتکب شده بودن از نظر شما ربط داشت ؛ د بگو نه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
شما کاری کن کیلویی به یک گروه دیگه رای بدن. خودت نوشتی خاکستری. حتما یک مزیتی در اون موقع براشون داشته دیگه؟ میخوای کلا دهنشو ببندیم هر چی شما گفتی رو قبول کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
متاسفم که تو همه چیز جناحی فکر میکنین و از بدبختی یه نفر خوشحالین- طرف اونقدر تحت فشار بوده که از آبروی خودش هم گذشته و شب قدر آدم کشته -الان خونوادش هزار مشکل دارن- پسر 13 ساله مقتول امروز بدترین صحنه رو دیده- اونوقت شما خوشحالی میکنین که پته یه اصلاح طلب رو آب ریخته شده؟کی میخوایم یاد بگیریم اعمال افرادربطی به گروه سیاسی شون نداره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
آدمخای خاکستری تهران چاره ای به جز انتخاب بین سیاه و سیاه تر ندارند. کو پاکدستی که ....
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
اخلاق مداری و اخلاقیت یک روند نسبی هست . مطلق نیست . هر لحطه اشتباه و خطا و پلیدی و ژشتی در انتظار انسنها هست یعنی شیطان شانه به شانه انسان در حال حرکت هست مواطب خودت باشد شیطان امروز ما در جامعه سیاست هست . سیاسی شدن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
همچین میگن اشتباه انکار تو قهوه به جای شکر نمک ریخته داداش طرف آدم کشته. خطاب به20:40
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
ظهر خبردستگیریش را بهت دادم سانسورم کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
پایان نامیمون برای اصلاح طلبان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
زیاد جوگیر نشو، مساله اصلاح طلب و اصول گرا نیس، مساله اینه که اخلاق رو فراموش کردیم و فقط شعار عدل و اخلاق میدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
این هیچوقت اصلاح طلب نبوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
میشه بگی فرق اصلاح طلب و اصولگرا تو چیه؟ مدیریت همشونو دیدیم، فرقی به حال مردم کرده؟ مشکلات حل
شده؟
Na
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
اصلاح طلبا همینن اند
ناشناس
| France |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
پایان یک خودی
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
هیچ‌وقت اصلاح طلب نبوده؟؟؟
حتما فردا مدعی میشدید خاتمی نگفت حسن را تکرارکنیم
شرم آور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
زیبا کلام چه کند دیگر الان
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
دوزنه داشتن کار هر کسی نیست.؟!
هم خودشو نابود کرد و هم زن جوانشو بکام مرگ فرستاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
من افتخار می کنم که یک اصلاح طلب هستم ولی به واسطه ریش و تسبیح و چفیه و سابقه بسیجی انواع واقسام گرفتاریها را برای کشورم درست نمیکنم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
کسی که افشا کننده تخلفات مالی شهرداری بود برای چه کسانی مشکل ساز بود ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
آره لابد دلواپس گروه فشار بوده زنش را کشته کارگزارانی اصلاح طلب بهتر از این نمیشه
ناشناس
| Switzerland |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
چرا همه چیز را در ایران یا اصلاح طلب و اصول گرا می کنید و یا استقلال و پرسپولیس؟
همه چیز دو قطبی شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
اصلاح طلب و اصولگرا نداره دیگه. اینا همگی با هم هستن. دیگه زمان تفکیک کردن نیس
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
شما فلسفه اصلاح طلب برام تعریف کن اصلا اینا به دنبال چی هستن اونا به دنبال چی هستن..
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
این اقا از سال ۵۹ که نه اصلاح طلب بود نه اصول گرا جزو افراد رده بالای حکومت وانقلابی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
بله این هم پایان نامیمون اصلاح طلبان. پایان میمون اصولگراها هم که سالها پیش اتفاق افتاد. انشالله برای مردم این پایانها مبارک باشد.
داریوش
| Netherlands |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
چه طور مثلا داماد خواهر همسایه احمدی نزاد اگه خلافی بکنه تقصیر اونه ولی آقای نجفی وزیر خاتمی بودن وزیر رفسنجانی بودن وزیر و مشاور شهردار و عضو شورای شهر بودن که آدم کشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
اینجور وقتا اصلاح طلبا مخالف شدید دوقطبی بودنن این هیچوقت اصلاحطلب نبوده که من بودم همه اصلاح طلبارو خودتون و بزنید به خری ببینین به کجا میرسید گندتون تهش قاتل شد شماها که فبها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
دیوار حاشا بلنده
حالا که قاتل اصلاح طلب بوده، میگن نبوده!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
پای یک زن در میان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
تو مثلا داری از آب گل آلود ماهی میگیری؟
عزیز دل اصولگراها هم از این کارا می کنن منتهی نه نامه اعتراف مینویسن نه خودشونو معرفی میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
خدایا ما اختیار‌ کشورمونو دست کیا دادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
ازتگزاس هم بدترشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
از ما است که بر ما است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
یادمه زمان وزارت آقای نجفی ما دانش آموز بودیم در منطقه محروم و موقع بازدید ایشان به صف کنار خیابان ایستاده بودیم و گل روی ماشین ایشون می انداختیم. اون موقع من خودم را چه کوچک می دیدم و ایشان را چه بزرگ. الان که فکر می کنم، زندگی بدور از شهرت و هیاهو یه نعمته . چه سرنوشت بدی. خدا ایشان رو ببخشند و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
از این دست پرونده ها بین اصولگرایان کم نیست که!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
میخواستی ندی، حالا هم بکشید
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
در جایی خوندم که مرحومه گویا از ازدواج
قبلی پسری بسن ۱۳ ساله داشته که گفته آقای نجفی دست بزن داشته و در یک نزاعی که بین نجفی و مادرش درگرفته بوده قصد جداکردن و کمک به مادرش را داشته که دست شکسته.؟!
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
انقدر تگزاس تگزاس نگید.. تگزاس دیگه آمار جرم جنایتش از خیلی شهرهای دیگه پایین تر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
ما ندادیم. به اسم ما دادند
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
اکتفا به اعتراف نکنید، ببرید پیش شیخ حسن، انگیزه های پنهانی رو از قیافش در بیاره ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
الان شیخ حسن روحیه اش را خوانه ولازم است که همین امشب یک مصاحبه با او کرد تا مطلب روشن شود وبا روکانی هم دوست بود درود بر دولت بهار
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
خخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
درست میگی. شیخ حسن از قیافه افراد میتونه نظرسنجی کنه. اونم از پشت شیشه تیره ضد گلوله
ناشناس
| France |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
فقط بایک نگاه انهم درحال حرکت ودرکسری ازثانیه نظرسنجی میکنه !!!
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
این موضوع خیلی پیچیده و مخفیانه بوده که به چنین بن بستی رسید!!!!
ای کاش آقای نجفی این کار رو نمیکرد( قتل همسر منظورمه)
این کار تبعات گسترده ای به همراه خواهد داشت!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
قطعا خواسته قبل از اینکه زنه بره خبرگزاری دهن باز کنه ساکتش کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
سناریوی عجیبیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
مراقب بحث با سیاسیون باشین عصبانی بشن با راحت مشکل را حل میککنن.
این از ما گفتن..
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
از کجا معلوم قاتل آقای نجفی بوده؟ چون اعتراف کرده؟! کمی به سوابق گذشته رجوع فرمایید. آقای نجفی نمی تونه قاتل باشه مگر آنکه مواجه با عمل نابخشودنی شده باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
داداش چقد ساده ای تو... مطمئن باش آب از آب تکان نخواهد خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
به دليل اختلاف خانوادگي كشته شد يا ترس از افشاي رسوايهاي اصلاح طلبان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
به جرم در افتادن با خودیها به این سرنوشت مبتلا شد ؟!
ناشناس
| France |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
یک خودی بود.
جلال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
آبروی اصلاحات را برد حالا قتل هم کرد پناه برخدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
به نظرم فشار رسانه ها و نوع قضاوت و دید عقب افتاده رسانه ها و مردم به ازدواج این دو نفر و عاقبت بدشون بی تاثیر نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
کسی که افشا کننده تخلفات مالی شهرداری بود برای چه کسانی مشکل ساز بود ؟!
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
چقدر امنیت داریم . امنیت روانی ادمها به یک لحظه بند هست
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
آقا یکی به من بگه اصلاح طلب یعنی چی ؟؟؟
اصولگرا یعنی چی؟؟؟
چرا چرت میگین؟؟
وقتی هیچکدوم مرام نامه و اساسنامه ندارن چه اصلاحی چه اصولی؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
جناح رقیب مطمن هستند چنین تفاقی برای جناح خودشان بر سر خانواده خودشان نیاوردند ؟ یه تحقیقی در گوگل بکنید ببینید مسولین و سیاسیون با فرزندان خود چی کردند . سرتان از سیاست دور نگه دارید در عیر اینصورت یا نجفی یا منتطری یا خاتمی یا احمدی نژاد یا هر کی .
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟