بدهی بالای ۴۰میلیاردی پرسپولیس به ۱۱ شاکی

شکایت‌ها از پرسپولیس ۱۱ مورد است که اوضاع خیلی جالبی ندارند. من ریز به ریز رقم شکایت را نمی‌توانم بگویم، اما به طور کلی پرسپولیس ۴۰ میلیارد تومان بدهی دارد که باید تا یکی دو ماه آینده پرداخت شود
کد خبر: ۹۷۳۶۵۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 21 April 2020
|
5606 بازدید

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت افراد مختلف از پرسپولیس شفاف سازی انجام داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهرداد هاشمی در برنامه زنده شبکه سه گفت: شکایت‌ها از پرسپولیس ۱۱ مورد است که اوضاع خیلی جالبی ندارند. من ریز به ریز رقم شکایت را نمی‌توانم بگویم، اما به طور کلی پرسپولیس ۴۰ میلیارد تومان بدهی دارد که باید تا یکی دو ماه آینده پرداخت شود. مبلغ بدهی به بازیکنی را می‌بینم ۱۰ هزار دلار بوده و اتفاقا با بازیکن هم مذاکره کرده بودند، اما متاسفانه در پرداخت آن اهمال کاری صورت گرفته است. اینکه با طرف مذاکره و مصالحه شود، اما پولش را ندهیم اصلا برای کشورمان در سطح بین المللی خوب نیست. با همه وجود مهمترین اولویت ما ساماندهی این شکایت‌هاست.

وی اضافه کرد: ضعف مدیریتی و نبستن درست قرارداد با بازیکنان خارجی چالش زیادی برای ما به وجود آورده است. اینکه همان برگه قراردادی که به بازیکن خارجی می‌دهیم امضا کند همان را به مربی خارجی می‌دهیم واقعا عجیب است. یک بازیکن خارجی می‌تواند در صورت عدم مطالباتش دو ماه بعد قرارداد را فسخ کند، اما در مورد مربی چنین چیزی صدق نمی‌کند. موضوع استوکس هم به یک چالش برای باشگاه تبدیل شده است. او فرار رو به جلو دارد و خیلی حرفه‌ای از طریق وکیلش همه امور را به نفع خودش پیش می‌برد. وکیلش در تازه‌ترین اظهاراتش از باشگاه به خاطر مرخصی که به این بازیکن داده شده است تشکر کرده در صورتی که اصلا مرخصی به او داده نشده است. او ۱۶۰ هزار دلار پول گرفته و حالا دوباره مدعی است که پول می‌خواهد. البته گل محمدی او را از لیست خود خارج کرده و در اختیار باشگاه قرار داده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات