بازدید 6298

حشمت مهاجرانی: در انتخابات، فوتبال ایران بازنده شد نه کریمی

کد خبر: ۱۰۳۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 02 March 2021

حشمت مهاجرانی پیر فوتبال ایران می‌گوید: وقتی 16 نفر از خانواده فوتبال، مربیان و کاپیتان تیم ملی، بازیکنان و مربیان فوتبال بانوان که کارشان فوتبال است، به کریمی رای ندادند، فوتبال ایران شکست خورد نه کریمی. باید به آن 9 نفر درود فرستاد. عکس‌العمل کریمی خوب بود، او برای خانواده فوتبال دری را باز کرد که در آینده مثمرثمر خواهد بود. برای کاپیتان تیم ملی هم متاسفم که به کریمی رای نداد

به گزارش تابناک ورزشی، حشمت مهاجرانی به تمجید از علی کریمی پرداخته است.

حشمت مهاجرانی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: از قبل هم پیش‌بینی می‌شد شانس انتخاب علی کریمی کم است و شاید رای نیاورد. برخورد کریمی پس از انتخاب نشدنش به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، خیلی خوب بود و عاقلانه رفتار کرد. او تا آخرین لحظه عقب نکشید و برای آینده فوتبال ایران ایستاد.

حشمت مهاجرانی ادامه داد: وقتی 16 نفر از خانواده فوتبال، مربیان و کاپیتان تیم ملی، بازیکنان و مربیان فوتبال بانوان که کارشان فوتبال است، به کریمی رای ندادند، فوتبال ایران شکست خورد نه کریمی. باید به آن 9 نفر درود فرستاد. عکس‌العمل کریمی خوب بود، او برای خانواده فوتبال دری را باز کرد که در آینده مثمرثمر خواهد بود. برای کاپیتان تیم ملی هم متاسفم که به کریمی رای نداد.

سرمربی پیشین تیم ملی در خصوص انتخاب عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: عزیزی خادم قبلا در فدراسیون کار کرده، نکات مثبت و منفی را می‌داند و تجربه کافی را دارد. امیدوارم فوتبال ما بتواند در تمام زمینه‌ها پیشرفت داشته باشد.

مهاجرانی اضافه کرد: فوتبالی‌ها نباید قدمی به عقب بگذارند، باید همیشه حاضر باشند چرا که همیشه مسائل به این شکل نخواهد ماند. این 4 سال زمان خوبی است که تمام فوتبالیست‌ها و پیشکسوت‌ها برای آینده فوتبال ایران کار و تلاش کنند. فوتبالی‌ها باید حمایت کنند و تمام انرژی‌شان را برای توسعه فوتبال به کار ببرند. امثال هاشمیا‌ن‌ها، کریمی‌ها و مهدوی‌کیا‌ها می‌توانند نقش موثری در توسعه تیم‌های پایه کار کنند. آنها تجربه لازم را دارند و به هر نوعی که فکر می‌کنیم می‌توانند کمک کنند باید از تجربه بین‌المللی‌شان استفاده کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر