بازدید 14190
۵
عقد قرارداد جدید تا ساعتی دیگر

اختلاف بین مجیدی و استقلال برسر جزییات قرارداد

بعد از جدایی فکری نام‌های مختلفی مثل جواد نکونام، امیر قلعه نویی و ... برای هدایت آبی پوشان مطرح شده بود که البته باشگاه‌های فولاد با انتقال نکونام و گل گهر با انتقال قلعه نویی به استقلال مخالفت کرد
کد خبر: ۱۰۳۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 03 March 2021

نشست شب گذشته مدیران استقلال با تاکید اعضای هیات مدیره این باشگاه روی نام فرهاد مجیدی به جمع‌بندی رسید و امروز پس از مذاکره نهایی روی جزییات، دو طرف به توافق کامل رسیدند.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از استعفای محمود فکری از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال، هیات مدیره این باشگاه شبانه تشکیل جلسه داد و در نهایت روی فرهاد مجیدی به جمع بندی رسید تا این مربی دوباره سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. مجیدی امروز قرارداد خود را با باشگاه استقلال امضا خواهد کرد.

در حالی که از ساعتی قبل، ابراهیمی مدیربرنامه فرهاد مجیدی برای مذاکره با مدیران باشگاه استقلال وارد ساختمان این باشگاه شده بود، اما تا این لحظه توافقی میان ۲ طرف صورت نگرفته است. شنیده می‌شود مدیران استقلال قراردادی بدون بند و آپشن به مدیربرنامه مجیدی تحویل داده اند، اما او این قرارداد را قبول ندارد و خواستار اضافه شدن چند بند به قرارداد است.

بعد از جدایی فکری نام‌های مختلفی مثل جواد نکونام، امیر قلعه نویی و ... برای هدایت آبی پوشان مطرح شده بود که البته باشگاه‌های فولاد با انتقال نکونام و گل گهر با انتقال قلعه نویی به استقلال مخالفت کرد. مجیدی پیش از حضور فکری در جمع آبی‌پوشان هدایت استقلال را برعهده داشت. گفته می شود ساکت الهامی دستیار مجیدی در دور جدید حضورش در کادرفنی آبی ها خواهد بود.

فرهاد مجیدی بار دیگر سرمربی استقلال شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بند قهر میخواد بذاره قبول نمیکنن
قدیمها پوشیدن پیراهن تیمهای بزرگ مایه افتخاربود وهمه چیزبه پول ختم نمیشد !!!
ازموده را ازمودن خطاست !!!
خداروشکر که آقا فرهاد اومد فکر کنم بهتر از آقای مجیدی برای استقلال نباشه چون به کار با بچه های تیم بیشتر عادت داره
یه عده میگن رفتن فکری کار "آه و نفرین" بوده؛ پس لابد گل محمدی جادو جنبلی کرده که آه مردم مشهد و شهر خودرو بهش کارگر نشده! جناب یحیی کاملا با کمک فشار و اجبار وزیر ورزش از شهرخودرو جدا شد و باشگاه قرمز قلدر پس از یکسال و نیم هنوز یک ریال از بدهیش رو بابت انتقالی که آسیب شدیدی به شهرخودرو زد، به این تیم بحران زده نپرداخته. شایدم برعکس، یحیی و پرسپولیس مظلوم ماجرا باشند و تا آهشون بیش ازین دامنگیر شهرخودرو نشده، بهتره از خیر طلبش بگذره!
اما واقعیت اینه حذف فکری تنها موردی بود که باندهای فساد سرخابی روی اون اتفاق نظر داشتند و رفتن فکری حاصل پروژه ای بود که هر دو طرف در اون شریکند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار