بازدید 6327

فریادشیران: موفقیت آکادمی استقلال با زحمت اعضای هیات مدیره استقلال رقم خورده است

کد خبر: ۱۰۳۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ 06 March 2021

ناصر فریادشیران رئیس آکادمی باشگاه استقلال گفت: جا دارد از تمام اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تشکر کنم. آن‌ها زحمت زیادی برای آکادمی استقلال کشیده اند. از آرش برهانی تشکر می‌کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، فریادشیران ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال، ۴ دربی پشت سر هم را بردیم و برای اولین بار حریف قدیمی خود را شکست دادیم. چنین موضوعی موفقیت بزرگ است و شاید دیگر تکرار نشود. برای سال آینده برنامه ریزی کردیم که همین روند را ادامه دهیم.

فریادشیران: موفقیت آکادمی استقلال با زحمت اعضای هیات مدیره استقلال رقم خورده است

مددی کمک زیادی به من کرد

فریاد شیران اشاره کرد: احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال، در مدتی که من در آکادمی بودم کمک زیادی به ما کرد. در تصمیمات کادر فنی دخالت نمی‌کنم. به برخی از مسائل آکادمی ورود کردم. این ورود بیشتر در بحث مدیریت بود.

او گفت: به دنبال این هستم تا آکادمی اخلاق مدار و فنی درست کنم. هدف‌های بزرگی داریم. در هر رده‌ای با کمک آرش برهانی استعداد یابی خواهیم کرد. تمامی استعداد‌های فوتبال را شناسایی کرده ایم.با هماهنگی سرمربیانی همچون علیرضا اکبرپور و حسین صدر محمدی با بیش از 15 بازیکن با استعداد و آینده دار قرارداد 5 ساله منعقد خواهیم کرد.

داشته‌های خود را حفظ کردیم

رئیس آکادمی باشگاه استقلال گفت: داشته‌های خود را حفظ کردیم. در رده جوانان و امید، با بازیکنان قرارداد حرفه‌ای و ۵ ساله بستیم. در رده نونهالان هم به دنبال جذب بازیکن هستیم. باید از اکبر پور و صدری اجازه بگیریم. این بازیکنان را نزد مددی خواهیم برد و با آن‌ها قرارداد خواهیم بست.

کمیته حقوقی و انضباطی را در آکادمی باشگاه تشکیل می‌دهیم

او در ادامه افزود: کمیته حقوقی و انضباطی را در آکادمی باشگاه، متناسب با استاندارد‌های فوتبال آسیا تشکیل می‌دهیم. تیم‌های زیر ۱۲ سال را پشتوانه تیم‌های نونهالان کردیم.۱۵۰ استعداد در آنجا حضور دارند و آموزش‌های لازم را زیر نظر سرمربی می‌بینند.

فریاد شیران تصریح کرد:در هفته‌های آینده، کلاس‌های دروازه بانی را خواهیم داشت. با ۲ دروازه بان بسیار خوب این کار را شروع می‌کنیم. با درویشی تفاهم نامه‌ای برای کار‌های تکنیکی مثل (روپایی زدن، کنترل توپ) امضاء کرده ایم. کلاس‌های حضوری و نیمه حضوری را در باشگاه استقلال راه اندازی می‌کنیم.

کلاس‌های زبان انگلیسی را در آکادمی شروع کرده ایم

او بیان کرد: کلاس‌های زبان انگلیسی را در باشگاه استقلال شروع کرده ایم. از ۲ هفته قبل این کار را شروع کرده ایم. تا ۶ ماه آینده، تمام بازیکنان به زبان انگلیسی مسلط می‌شوند.

فریاد شیران در ادامه افزود: تمامی بازیکنان آکادمی، تست پیکرسنجی را انجام داده اند. این کار بسیار مفید بود. مشکل اسکلتی بازیکنان با انجام پیکرسنجی، مشخص می‌شود. به دنبال خرید وسایل تست پیکر سنجی هستیم. کار‌های خوبی در آکادمی انجام شده است.

آکادمی باشگاه استقلال به دنبال ارتقای دانش فنی سرمربی و بازیکنان است

او ادامه داد: آکادمی باشگاه استقلال به دنبال ارتقای دانش فنی سرمربی و بازیکنان است. برنامه ریزی خوبی در این مورد کرده ایم. به خانواده‌های بازیکنان کمک می‌کنیم که چطور با فرزندان خود رفتار فوتبالی داشته باشند.

فریاد شیران افزود: آخرین چیزی که برای من مهم است، نتیجه خواهد بود. شخصیت بازیکنان و مربیان، برای من بسیار مهم است. در بحث اخلاقی حساس هستم. درس خواندن بازیکنان اولویت است.

در ۴ رده پایه اول هستیم

رئیس آکادمی باشگاه استقلال گفت:در ۴ رده تیمی (نونهالان، جوانان، نوجوانان و امید) اول هستیم. چنین افتخاری در باشگاه استقلال، سابقه نداشته است.

فریاد شیران گفت: امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم. در ۴ هفته آینده، جدول همه چیز را مشخص می‌کند. انشاالله هر ۴ رده، نتیجه زحمات خود را ببینند. به قهرمانی فکر می‌کنیم.

فریادشیران: موفقیت آکادمی استقلال با زحمت اعضای هیات مدیره استقلال رقم خورده است

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار