به گزارش تابناک به نقل از شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام افزود: با توجه به عدم سرمایه گذاری مطلوب در خرید و نوسازی تجهیزاتی نظیر دیزل ژنراتور های برق به علت نبود منابع مالی مورد نیاز در مواقع قطع برق، شاهد اختلالات ارتباطی در برخی مناطق هستیم که این نکته از قبل به اطلاع مراجع ذی صلاح حاکمیتی رسیده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر منطقی شدن تعرفه های مخابراتی گفت: برای ارایه خدمات و نوسازی و بازسازی تجهیزات مخابراتی با ترمیم تعرفه های مخابراتی و حمایت دستگاه های حاکمیتی می توان توسعه و بهینه سازی تجهیزات مخابراتی را انجام داد.
بیدخام یکی از دلایل افزایش تماس ها با سامانه ۲۰۲۰ را در روزهای اخیر خارج شدن مودم های خانگی از مداربه علت قطع برق دانست که این امر مشکلات زیادی را برای مشتریان به وجود آورده است که امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات با کمک نهادهای درگیر و مسئول به حداقل ممکن برسد.
رییس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز دیروز اعلام کرده بود: در پی قطعی پراکنده برق در کشور، ۲ هزار دکل مخابراتی نیز از دسترس خارج شدند.