به گزارش «تابناک»، حسن جعفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص انتشار مطالبی مبنی بر فرود اضطراری این پرواز در مشهد، افزود: خلبان پرواز شماره ۶۹۹۰ دیروز کاسپین تهران به مشهد در هنگام فرود احتمال وجود مشکل در یکی از چرخ ها را به برج مراقبت مشهد گزارش داده بود.
وی افزود: خلبان برای اطمینان از عملکرد سیستم چرخها، با هماهنگی برج مراقبت پرواز، پس از انصراف از نشستن در مرحله اول، با اعلام وضعیت نرمال در شرایط عادی به زمین نشست و مشکلی برای آن ایجاد نشد.
قبل از شیوع کرونا روزانه ۴۰ هزار مسافر از طریق فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد مشهد جابهجا میشدند و این فرودگاه ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور بود که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام میشد.