واکنش

پاسخ تند فرهاد مجیدی به حملات محمود فکری

من پاسخی برای بی‌ظرفیتی این افراد ندارم. دستشان هم برای هواداران رو شده است. اینها حرفشان این است که چون مجیدی سرمربی استقلال هست، پس نباید سر به تن استقلال باشد! یک ریال برای استقلال ارزش قائل نیستند. نه تحمل سکوت دارند و نه چشم دیدن موفقیت استقلال بدون خودشان را. واقعا خسته نشدند از این همه خباثت؟
کد خبر: ۱۰۶۹۷۵۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ 13 August 2021
|
21113 بازدید
|
۹

فرهاد مجیدی در مصاحبه ای با رسانه رسمی باشگاه استقلال ، به منتقدان و دشمنان خود حمله کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال در این مصاحبه نشانی افرادی را داد که می‌خواهند بدون خودشان سر به تن این تیم نباشد. با توجه به اینکه این اواخر تنها محمود فکری سرمربی قبلی آبی‌ها بود که علیه عملکرد مجیدی ک نتایح استقلال مصاحبه ای علنی داشت، این گفت‌وگو جوابی به فکری محسوب می‌شود.

پاسخ تند فرهاد مجیدی به حملات محمود فکری

وقتی می‌بازند اما ایران را خائن می‌کنند

بعد از فینال، از تهران تا اروپا متحد شدند که این تیم تضعیف بشود. اینها استقلال را بدون خودشان نمی‌خواهند. متاسفانه کاری هم غیر از ایجاد حاشیه برای استقلال ندارند. بعضی‌هایشان آنقدر بی‌ظرفیت هستند که وقتی می‌بازند همه ایران را خائن می‌کنند. یکی نیست به این بی‌اخلاق‌ها بگوید کمی ظرفیت داشته باشید.

چقدر باید به شما بی‌محلی کرد؟

تا شب قبل از فینال و بعد از بردهای متعدد، حال بعضی از اینها رو به سکته بود. بعد از فینال هم در حال دق کردن هستند. مشکلشان این است که چرا همچنان هواداران در حال حمایت هستند؟! من پاسخی برای بی‌ظرفیتی این افراد ندارم. دستشان هم برای هواداران رو شده است. اینها حرفشان این است که چون مجیدی سرمربی استقلال هست، پس نباید سر به تن استقلال باشد! یک ریال برای استقلال ارزش قائل نیستند. نه تحمل سکوت دارند و نه چشم دیدن موفقیت استقلال بدون خودشان را. واقعا خسته نشدند از این همه خباثت؟ چقدر باید به شما بی‌محلی کرد، جوابتان را نداد و مقابلتان سکوت کرد تا شرم کنید؟

هشدار جدی؛ ریپورت

از طریق پیج‌های ناشناس اخبار دروغ منتشر می‌کنند. بعدا در گروه‌ها دروغ‌ها را وایرال می‌کنند و می‌خواهند دروغ را به جای خبر واقعی به خورد مخاطب بدهند! به وکیل می‌گویم شکایت کنیم علیه این پیج‌ها و کانال‌ها، می‌گوید بعضی‌هایشان در خارج از کشور هستند و در داخل هم نهایتا یک میلیون تومان جریمه نقدی می‌شوند. خب وقتی دروغ منتشر کردن هزینه‌ای ندارد، همین می‌شود که می‌بینیم. آخرین راهی که باقی مانده، این است که با روش متمدنانه از هواداران بخواهیم که این پیج‌ها و کانال‌ها را ریپورت کنند. من برای اولین بار و آخرین بار می‌گویم، این شیطنت‌ها و دروغگویی‌ها و بازی‌های کثیف علیه استقلال و بازیکنان و اعضای این تیم ادامه داشته باشد، لیستی از این اکانت‌ها منتشر می‌کنم تا هواداران آنها را ریپورت کنند و به شبکه‌های اجتماعی گزارش دهند.

از آقای شفر سپاسگزارم

من فصل پیش وقتی از استقلال جدا شدم، حتی یک بار هم علیه این تیم و مربیانش صحبت نکردم و برای کادر جدید آرزوی موفقیت کردم. از تیم آقای مظلومی حمایت کردم و چند بار به ورزشگاه رفتم. از آقایان منصوریان و شفر حمایت کردم. همین طور از آقای استراماچونی. منتی هم نیست و وظیفه‌ام بوده. اینجا هم باید تشکر کنم از آقای شفر که به عنوان یک خارجی بعد از فینال امسال از تیم حمایت کردند و من از ایشان سپاسگزارم. اما واقعا نمی‌دانم بعضی‌ها در استقلال چه منافعی دارند که وقتی می‌روند همچنان چشمشان به اینجاست و علیه تیم و بازیکنان مصاحبه می‌کنند و انگ خیانت می‌زنند و توهین می‌کنند. دست از بی‌ادبی و توهین و تهمت هم برنمی‌دارند.

نگران محرومیت هستم

مهمترین موضوعی که باید درباره‌اش صحبت کنم، این است که به شدت نگران بسته شدن مجدد پنجره استقلال به خاطره پرونده آقای استراماچونی هستم. باشگاه احتمالا باید مبلغی بیش از ۴۰ میلیارد تومان پرداخت کند و در این وضعیت واقعا شرایط نگران کننده‌ای هست و باید این مسئله را در نظر گرفت.

اگر این شیطنت‌ها نبود، حرفی نمی‌زدم.

در پایان باید بگویم که من جان اضافه‌ای برای پاسخ دادن به حاشیه‌سازی این افراد ندارم و زیاد هم اهل مصاحبه کردن نیستم و در اصل فرصتی هم برای این کارها ندارم. با همه این سنگ‌اندازی‌ها به کار خودم ادامه می‌دهم و به آینده هم به شدت امیدوارم. در پایان باید بگویم که از بزرگانی مثل منصور پورحیدری و ناصر حجازی یاد گرفتم که از جایگاه سرمربی‌گری در استقلال سو استفاده نکنم. اگر این شیطنت‌ها نبود، هرگز آدمی نیستم که علیه دیگران حرف بزنم و قصد تخریب استقلال را داشته باشم.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
آقا مجیدی این جمله ی وقتی می‌بازند اما ایران را خائن می‌کنند را که گفتی یادت باشه وقتی پرسپولیس می برد خودت میگویی وزیر باعثش بوده هرچی بکاری همان درو میکنی
مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
ميشه خواهش كنم حداقل در اين روزگار سياه و غم زده كرونايي ( الان كه ليگ هم تعطيله ) از اين دو تيم و دعواها و كري هاي بي ته شون كمتر بنويسيد . به انسان يك حس بدي ميده . مردم در چه عالمي هستن يك عده تو فكر چي . مردم تو صف داروي كرونا ميخوابند اينا بهم تيكه مي اندازن
زشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
کدام موفقیت؟ کمک نائب قهرمانی ؟ تبریک تبریک
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
تابناک هوادار مجیدی،چقدرخبرزدی به نفع مجیدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
اگر باشگاه استقلال به فنا رفت بدونید مقصرش این 2 تا جوان خام و ناپخته هستند. بیچاره طرفدارای اصیل استقلال. ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
همه این دعواها سر پول مفت بیت الماله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
د آخه همه تون مث همید. خودتم با همین کارا دوباره برگشتی استقلال. یادمون نرفته...
کیاراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
آقای مجیدی.. وقتی مربی در حد تیم بزرگ باشد نیازی به پاسخگویی نیست..استقلال نیاز به مربی ای دارد که کسی جرات نکه بهش ایراد بگیره....
Armin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
هیچ دقت کردین 80% مربی های لیگ برتر استقلالین؟؟؟
همشون هم ادعا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟