کشته شدن یک سرباز اوکراینی در دونباس

ارتش اوکراین روز شنبه (امروز) اعلام کرد، در نتیجه حملات خمپاره‌ای در شرق این کشور یک نظامی اوکراینی کشته شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۶۷
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 19 February 2022
|
5004 بازدید


به گزارش تابناک از فارس، به دنبال بالا گرفتن تنش‌ها در شرق اوکراین میان ارتش این کشور و دو جمهوری خودخودخوانده لوهانسک و دونتسک، کی‌یف از کشته شدن یک نظامی اوکراینی در این منطقه خبر داد.

در حالی که ادعاهای مقام‌های آمریکایی و غربی درباره احتمال حمله روسیه به اوکراین همچنان ادامه دارد، مقام‌های ارتش کی‌یف ادعا کردند که تنش‌ها و درگیری‌ها در منطقه شرقی دونباس به کشته شدن یک نظامی اوکراینی منجر شده است.

خبرگزاری فرانسه ادعا کرد: «در حالی که نگرانی‌ها درباره تدارک روسیه برای حمله بیشتر شده است، ارتش اوکراین اعلام کرد که یک سرباز اوکراینی روز شنبه (امروز) در درگیری با شورشیان مورد حمایت مسکو در منطقه شرقی جدایی‌طلب این کشور کشته شد».

این خبر در حالی منتشر شده که فرماندهی نظامی مشترک شرق اوکراین در بیانیه‌ای از مرگ یک نظامی این کشور در منطقه دونباس خبر داد و تصریح کرد: «در نتیجه یک حمله، سرباز اوکراینی زخمی مرگبار و کشنده برداشت».

انتشار خبر مرگ یک نظامی ارتش اوکراین در منطقه دونباس در شرایطی انجام شده که تبادل آتش و درگیری‌ها در این منطقه طی روزهای اخیر خبرساز شده و واکنش‌های مقام‌های کشورهای مختلف از قبیل روسیه را به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟