بیانیه سوریه درباره حمله جدید رژیم صهیونیستی

وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد: تجاوز اسرائیل به مناطق مسکونی پس از گذشت چند ساعت از جنایت گروه تروریستی داعش سطح هماهنگی دقیق بین آن‌ها را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۳۵
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۱ 08 March 2022
|
7245 بازدید
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: تجاوز دشمن اسرائیلی صبح امروز ۷ مارس ۲۰۲۲ به مناطق مسکونی در حومه دمشق ساعاتی پس از جنایت گروه تروریستی داعش در ۶ مارس ۲۰۲۲ که باعث شهادت تعدادی از نیرو‌های دلاور ارتش عربی سوریه در حین بازگشت به منازلشان شد، تصادفی نبوده است.

وزارت امور خارجه سوریه افزود: این تجاوز داعشی و اسرائیلی حقیقت هماهنگی دقیق و مستقیم بین دو طرف جنایتگر را نشان می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: جمهوری عربی سوریه نسبت به پیامد‌های تجاوزات مکرر اسرائیل به سوریه و خسارت‌های بزرگ وارد شده به زیرساخت‌ها هشدار داده است.

وزارت امور خارجه این کشور گفت: سوء استفاده رژیم صهیونیستی و گروه داعش از رویداد‌های بین المللی جهت سرپوش نهادن به تجاوزات وحشیانه مکرر خود باطل تبدیل به حق نمی‌کند و جهانیان را از اقدامات “اسرائیل” و “داعش” گمراه نمی‌سازد.

این وزارتخانه در پایان گفت: جمهوری عربی سوریه از آنچه به حقوق بین‌المللی و نقش سازمان ملل متحد در حل و فصل مسایل امنیت و صلح بین‌المللی ایمان دارد، سازمان ملل متحد و شورای امنیت را مسؤول می‌داند و از آنان می‌خواهد تا از استاندارد‌های دوگانه و نادیده گرفتن قانون بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد جهت خدمت به برخی از طرف‌های حامی مرتکبان جنایت‌ها بپرهیزند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟