قاچاقچیان طلا در بندرعباس نقره داغ شدند

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از انهدام یک باند قاچاق طلا توسط سربازان گمنام امام زمان «عج» در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۹۴
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 14 March 2022
|
6857 بازدید
|
۱

به گزارش تابناک، مجتبی قهرمانی صبح امروز (۲۳ اسفندماه) در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان «عج» متعاقب دستور اخذ شده از مقام قضایی، ضمن شناسایی و دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان طلا در بازرسی صورت گرفته، ۳۸ کیلوگرم طلای قاچاق را کشف و ضبط نمودند.

وی همچنین با بیان اینکه محموله طلای مکشوفه از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد کشور شده است، خاطرنشان کرد: از مجموع طلاهای توقیف شده، سی و پنج کیلوگرم آن شمش و مابقی زیورآلات می باشد.

قهرمانی بیان کرد: متهمان به قاچاق حدود ۲۰۰ کیلوگرم طلا به کشور اعتراف کرده اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه قاچاق طلا موجب نوسانات در بازار، ضربه به تولید ملی و اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود، عنوان کرد: دستگاه قضایی با تمام توان خود به قاچاقچیان اجازه فعالیت نخواهد داد و با مرتکبین اینگونه جرایم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
عجب مملکت با حالی داریم طرف طلا وارد کرده و نه خارج ان وقت گرفتنش تا باشد از این قاچاق ها باشد.من یادم میاد چند مدت پیش جایزه هم می دادن کسی طلا و دلار وارد کند.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟