بازدید 11997
۶

تعیین سقف اجاره بها در جلسه سران سه قوه

سران سه قوه تاکید کردند سیاست‌ها و اقدامات لازم برای مدیریت حوزه مسکن سریع‌تر اجرایی و همزمان طرح دو فوریتی مطرح در مجلس شورای اسلامی نیز در اولویت تصویب قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 19 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه موضوعات مدیریت نقدینگی و کاهش تورم مطرح و مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

 در جلسه شنبه شب شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران قوا و به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزیر راه و شهرسازی گزارشی از وضعیت بازار مسکن ارائه کرد.

بر این اساس سران سه قوه تاکید کردند سیاست‌ها و اقدامات لازم برای مدیریت حوزه مسکن سریع‌تر اجرایی و همزمان طرح دو فوریتی مطرح در مجلس شورای اسلامی نیز در اولویت تصویب قرار گیرد.

در همین زمینه مصوبه دولت در زمینه تعیین حداکثر افزایش اجاره‌بها در هر سال تا سقف ۲۵ درصد در تهران و ۲٠ درصد در شهرهای سراسر کشور مورد تایید شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا قرار گرفت و مقررات لازم برای ضمانت اجرایی این مصوبه به تصویب سران قوا و دیگراعضا رسید.

در این جلسه همچنین پیشنهاد کمیسیون اقتصادی دولت در زمینه مدیریت نقدینگی و کاهش تورم مطرح و مقرر شد این پیشنهاد پس از بررسی‌های دقیق و همه جانبه برای تصمیم گیری به جلسات آینده شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه ارائه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۶
اگه به بانک مرکزی یا مرکز امار هم دستور بددی چند تا امار سازی کنند تمومه
جلسه سران سه قوه دیگه چه ضیغه ایه
برا دور زدن قانون و زیر سبیلی رد کردن تصمیمات مهم که باید از کانال مجلس و تصویب قانونی رد بشه راه فرار درست کردید؟
کاش سران قوا واسه معیست مردم ،برنج و روغن و گوشت هم همینجوری تصمیم میگرفتن نه واسه جیب مردم وخودشیرینی
خوب بود اول مصوبه حداکثر افزایش قیمت مواد خوراکی و روزمره (از اول سال 80 درصد )را ه که مربوط به سفره مردم است و هر روز کوچک تر کرده است را زودتر تصویب می کردند؟؟؟
هروقت بقیه کالاها رو همین قدر آوردین پایین ،میتونین نظر بدین
نرخ اجاره مسکن ارتباط مستقیم با ارزش خانه دارد اگر شما توانستید قیمت مسکن را کنترل کنید اجاره را هم میتوانید نمیشود یک خانه 40 متری 2.5 میلیارد ارزشش باشه و کرایه این منزل 4ملیون در ماه باشه این حساب دو دوتا 4 ست
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری