مرکز تلفن اینترنتی، یکی از ابزارهای جدیدی است که بسیاری از کسب و کارها هم اکنون برای فروش بیشتر، جذب مشتری، صرفهجویی در هزینهها و راحتی ارتباط با مشتری از آن استفاده میکنند.
امروزه کسب و کارها به خوبی میدانند، هر اتفاق بدی هم که بیافتد از دست دادن تماسهای مشتریان و پاسخدهی نامناسب نباید یکی از آنها باشد.
یکی از ترفندهایی که حرفهای ترین مدیران در ایران برای همین منظور از آن استفاده میکنند، راه اندازی مرکز تلفن اینترنتی 3cx با شرکت نومان است.
سیستم VoIP همانطور که از نامش پیداست از اینترنت برای برقراری و دریافت تماس استفاده می کنند. برخی از ارائه دهندگان خدمات به شما امکان استفاده از تلفنهای آنالوگ را میدهند، اما اکثریت آنها تلفنهای تحت شبکه را پیشنهاد میکنند که از طریق پورت شبکه به مودم اینترنت شما وصل میشود.
اگر با تلفن های تحت شبکه و نحوه عمکلرد آن آشنا نیستید میتوانید به مجله یکی از برترین ارائه کنندگان مرکز تلفن اینترنتی به آدرس www.nomanco.net مراجعه کنید و اطلاعات جامعی در مورد آن کسب کنید.
اگر از سرویسهای مرکز تلفن اینترنتی استفاده کنید پس از اتصال به برق و اینترنت براحتی می توانید تماس بگیرید و دریافت کنید. با استفاده از پرتال تحت وب و ورود به سیستم، میتوانید ویژگیهای متعددی را شخصیسازی کنید، تماس ها را مدیریت کنید، با همکارانتان در ارتباط باشید و گزارش تماسها را دریافت کنید یا وضعیت پاسخگوییتان را از حالت آماده به حالت مسافرت، جلسه و ... تغییر دهید و برای هر کدام پیام صوتی مختص به آن وضعیت را آپلود کنید.
مهم ترین تفاوت بین شماره ویپ و تلفن ثابت آنالوگ در فناوری آن است. تلفنهای ثابت از ابتدای قرن بیستم تغییر چندانی نکردهاند و نیاز به سیم کشی و زیرساخت سخت افزاری دارند. نسل قدیم تلفن ثابت فقط امکان برقراری تماس صوتی میدهد درحالیکه فناوری VoIP نحوه ارتباط شرکتها را تغییر داده است.
برخلاف تلفنهای ثابت که نیاز به سخت افزارهای بسیار پر هزینه برای ویژگیهای مرکز تماس حرفهای دارند ، سیستمهای VoIP مجموعهای از ویژگیهای ارتباطی محبوب از قبیل داخلی و تلفن گویا و پخش پیام خوش آمد گویی و ضبط تمامی مکالمات را دارند که با هزینه سالیانه بسیار پایین میتوانید تهیه کنید و همانند کسب و کارهای بسیار بزرگ از امکانات راهکارهای ارتباطی یکپارچه بهرهمند شوید.
اگر از اسکایپ یا واتساپ استفاده کردهاید، شما در واقع تجربه استفاده از تکنولوژی VoIP را داشتهاید. تماسهای VoIP از طریق تلفن تحت شبکه یا از طریق هدفون با استفاده از تلفن نرمافزاری برقرار میشوند. هنگام برقراری تماس، دادههای صوتی بین شما و تماسگیرنده هدایت میشود و تفاوت ارائه دهنده تلفن اینترنتی با بهترین تلفن اینترنتی ( لینک به نومان ) دقیقا در همین بخش مشخص میشود.
با رشد کسب و کارها داشتن سیستم تلفنی که با انتظارات مشتریان همسو باشد بسیار مهم است. برخلاف خطوط ثابت سنتی، سیستمهای VoIP دارای ویژگیهای قدرتمندی هستند که به شرکتها کمک میکنند تا تأثیرات بزرگی برجای بگذارند، از جمله:
۱.تلفن گویای هوشمند. از دست دادن تماسهای مهم یا کاری به دلیل مشغول بودن تلفن یا غیرحرفهای بودن خوشآمدگویی به راحتی توسط تلفن گویای هوشمند حل میشود. وقتی شما نمی توانید تماسی را قبول کنید، تلفن گویای هوشمند مسئولیت را بر عهده میگیرد، تماسگیرندگان به جای شنیدن سیگنال مشغول یا حالت انتظار، به پیام حرفهای که از قبل برای چنین شرایطی آماده شده است منتقل میشوند و با توجه به آپشنهای موجود میتوانند اقدام کنند.
اگر تاکنون در مورد سفارش ضبط صدا حرفهای و مزایای آن برای کسب و کارتان چیزی نشنیدهاید پیشنهاد میکنیم به صفحه خدمات سفارش ضبط صدا ( یا ضبط نریشن) نومان مراجعه کنید تا متوجه تاثیر اولیهی بی نظیر این بخش بشوید.
در این مدت که مرکز تلفن ابری در حال تلاش برای یافتن اولین کارشناس آزاد است. تماس گیرنده به پیام تبلیغاتی از پیش ضبط شده شما که احتمالا در حال توضیح تخفیفات و خدمات شما است گوش میدهد.
آمار نشان میدهد ۶۰ درصد کارمندان به هنگام ترک کار اطلاعات کسب و کار را با خود میبرند. راهکار ساده و در دسترس برای مدیران در جلوگیری از چنین تهدیدی استفاده از مرکز تلفن ویپ است.
برخی از مرکز تلفنهای voip مانند نرم افزار 3cx برای دورکاری بهینه شده اند. کارمندان میتوانند از طریق برنامههای موبایل و دسکتاپ به همان روشی که از دفتر تماس میگیرند، تماس بگیرند و دریافت کنند و همچنین پیامهای صوتی دریافت شده را از طریق ایمیل یا پنل تحت وبشان گوش دهند.
Cloud PBX سیستم تلفن مبتنی بر ابر است که ارائهدهنده خدمات VoIP آن را در فضای ابری مدیریت میکند و سرویسی است که شرکتها برای استفاده از آن حق اشتراک ماهانه پرداخت میکنند.
Ethernet به شبکه داخل دفتر شما اطلاق میشود - مانند شبکه رایانهها و دستگاههای موجود در دفترتان. برای استفاده از تلفنهای تحت شبکه آنها را از طریق پورت ethernet به اینترنت وصل میکنید
راه اندازی تلفن ابری برای کسب و کارها معمولا کمتر از ۳۰ دقیقه طول میکشد. یکی از تفاوتهایی که هنگام تغییر به سیستم VoIP متوجه میشوید، کاهش هزینه تجهیزات است. سیستمهای تلفن سانترال سنتی نیاز به نصب تجهیزات سخت افزاری فراوان و هزینه نگهداری و تعمیر سالیانه را دارند که در مرکز تلفن ابری با هیچ کدامشان مواجه نمیشوید.
برای استفاده از مرکز تلفن اینترنتی پس از فعال شدن سرویستان مراحل زیر را باید طی کنید.
از وجود اینترنت پایدار در داخل دفترتان مطمئن باشید.
در صورتیکه تلفن تحت شبکه خریداری کردهاید. تلفن را ابتدا به شبکه محلی و سپس به برق وصل کنید.
در صورتیکه از طریق موبایل میخواهید از سرویس مرکز تلفن اینترنتی استفاده کنید از وجود بسته اینترنتی فعال برروی سیمکارتتان مطمئن شوید.
با این سه مرحله ساده سیستم تلفن گویای حرفهای شما آماده استفاده است.
برای بهرهمندی از سرویسی که در بالا به آن اشاره شد ما استفاده از مرکز تلفن اینترنتی نومان را برای شما پیشنهاد میکنیم.
همین الان میتوانید با جستجوی : مرکز تلفن اینترنتی نومان در گوگل وارد وب سایت این شرکت شوید.
انتهای رپرتاژ آگهی/