دبیر کمیته المپیک بعداز نامه بازنشستگی قهر کرد!

کد خبر: ۱۱۳۶۱۴۲
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ 20 August 2022
|
6414 بازدید

بازنشسته ها دست بردار پست های کلیدی ورزش نیستند و با وجود تاکید قانون، تمایلی به سپردن قدرت به جوان‌ترها ندارند، کمتر مدیری پیدا می‌شود که بدون درگیری و اعتراض اتاق مدیریت را تحویل دهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که چند روز بیشتر به زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک باقی نمانده ؛ اواخر هفته گذشته اعلام شد سه عضو مجمع کمیته ملی المپیک بازنشسته هستند که بر همین اساس برای حضور در انتخابات دچار مشکل خواهند شد.

از این بین کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته برای نایب‌رئیسی و ریاست و محمد علیپور برای عضویت در هیات اجرایی نامزد شده بودند. بازنشسته دیگر مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش است.

حالا با این اتفاقات شنیده می‌شود کیکاووس سعیدی چند روزی است در محل کار خود حاضر نشده است که به نظر می‌رسد از این جریانات ناراحت باشد. تلفن همراه وی نیز خاموش است و با تلاش خبرنگاران مختلف ارتباط برای صحت و سقم موضوع بدون نتیجه مانده است.

مدیرانی که شاید در برخی موارد، ماندن بعداز دوره قانونی را حق مسلم خود می‌دانند و به در اختیارداشتن مناصب کلیدی عادت کرده‌اند؛ هرچند سعیدی منظور خود از غیبت در محل کار را به اطاعت و تبعیت از قانون مربوط خواهد دانست.

انتخابات کمیته ملی المپیک قرار است روز ششم شهریورماه برگزار شود اما به خاطر بلاتکلیف بودن چند فدراسیون المپیکی برگزاری مجمع در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟