بازدید 3821

بررسی دفتر پاپکو 100 برگ از لحاظ کیفیت و قیمت

یک دفتر باکیفیت و بادوام می تواند مطالب ارزشمند شما را حفظ و نگهداری کند و سبب شود شما مطالب با اهمیت خود را به خاطر بسپارید و فراموش نکنید.
کد خبر: ۱۱۴۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ 17 October 2022

یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل های دفتر پاپکو که بیشتر نزد کودکان و رده سنی پایین رواج دارد مدل سیمی یا مارپیچی دفتر طرح دار 100 برگ بوده که توسط یک فلز دایره مانند تمامی صفحات دفتر به هم متصل شده که به راحی می توان دفتر را در هر جهتی خم کرد و روی آن مطالب مختلف را نوشت.

در این مدل از دفترها صفحات دارای اندازه استاندارد هستند، به این معنی که آنها به راحتی روی کوچکترین میز سالن سخنرانی قرار می گیرند و این اندازه باعث می شود که در اکثر کوله پشتیها به راحتی جا شود و اندازه صفحات فضای کافی را برای نوت برداری فراهم می کند تا اطمینان حاصل شود که نیازی به ورق زدن در فاصله کوتاه نیست.

بررسی دفتر پاپکو 100 برگ از لحاظ کیفیت و قیمت

بنابراین یکی از بهترین دفتر پاپکو 100 برگ مدلی بوده که اندازه و نوع چاپ آن به بهترین وجه پاسخگوی نیاز شما باشد و به طور کلی، دفترهای بزرگ‌تر و خط‌دار برای محیط های مدرسه که در طول روز یادداشت‌برداری زیادی می‌کنید، بهترین کار را دارند.

با این حال، اگر قصد دارید از یک دفترچه به عنوان دفتر خاطرات استفاده کنید، ممکن است یک دفترچه کوچکتر و خط دار با صفحات زیادی در آن بخواهید.

با وجود اینکه امروزه روش های زیادی برای نوت برداری در گوشی یا کامپیوتر وجود دارد ولی هنوز هم دفتر یادداشت یک ابزار پرکاربرد و ضروری برای ثبت وقایع و مطالب مورد نیاز برای هر شخصی محسوب می شود.

برای تهیه یک دفتر باکیفیت و بادوام که بتواند مطالب ارزشمند شما را حفظ و نگهداری کند مجموعه ما یک سری مدل و طرح از این محصول را برای شما عزیزان فراهم آورده که با مشاهده سایت ما و سفارش کالای مد نظر خود بر حسب هدفی که دارید ما این محصول را با قیمت نازل یافته و در مدت زمان کوتاه به دست شما می رسانیم.

خرید دفتر پاپکو

در این روزها می توانید برای خرید دفتر پاپکو به یکی از فروشگاه های معتبری که در سطح کشور قرار دارند، مراجعه نموده و این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید.

یکی از ویژگی های مثبتی که برخی از این دفتر دارا می باشد، پرفراژ است، پرفراژ سوراخ های ریزی می باشد که بر روی دفتر ایجاد می نمایند که افراد می توانند با استفاده از این پرفراژ برگه ها را به راحتی از دفتر جدا نمایند بدون آن که برگه پاره شود.

بررسی دفتر پاپکو 100 برگ از لحاظ کیفیت و قیمت

برخی از افراد علاقمند به خرید دفتر پاپکو با طرح و رنگ متفاوت می باشند و خرید این محصول و بوی خوش دفتر تازه آنها را به یاد دوران مدرسه انداخته و آن شور و اشتیاق را در آنها افزایش می دهد برخی از دفترها که به آن جلد سخت می گویند لایه رویی آن به وسیله پلاستیک لمینت شده که این ایده آن را به یک محصول ویژه و کاربردی تبدیل کرده است.

در این روزها با گران شدن لوازم التحریر، قیمت دفتر پاپکو نیز افزایش یافته و در سراسر کشور با قیمت های متفاوتی رو به رو هستیم در صحافی دو مدل وجود دارد که یک به صورت افقی و دیگری به صورت عمودی است که نوع افقی آن بیشتر برای دفترهای مهندسی کاربرد دارد و نوع عمدی آن برای دفاتر ریاضی، مشق و غیره استفاده می شود که پرکاربرد ترین آنها دفتری است که به صورت عمودی صحافی شده است.

دفتر پاپکو کلاسوری

این دفترها از حجم مناسبی برخوردار می باشند و تعداد کاغذ مشخصی دارند که می توانید جدا کاغذ آن را تهیه نموده و برگه های بیشتری درون آن قرار دهید بر روی صفحه اصلی این دفتر یک دکمه یا یک کش وجود دارد که به راحتی دفتر را بسته که زمانی که دفتر در کیف است باز نشود یا برگه ها آسیبی ببیند با این وسیله ها به راحتی می توایند دفتر خود را تمیز و مرتب نگه دارید.

بررسی دفتر پاپکو 100 برگ از لحاظ کیفیت و قیمت

می توانند هر بخش از دفتر پاپکو کلاسوری را برای یک درس قرار دهند و دیگر نیاز نیست هربار چند دفتر با خود حمل نمایند یا حداقل می توانند برای هر روز یک دفتر خریداری نمایند. 

این دفترها در سایزهای A4 و A5 تولید می شود که بر اساس نیاز می توانید آن را خریداری نمایید و بعد مورد استفاده قرار دهید، لازم به ذکر است که نگران برگه های آنها نباشید چون برگه هر یک از دفترهای کلاسوری به تعداد بالا تولید شده که جداگانه در صورت نیاز می توانید خریداری نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری