بازدید 4194

خلاقیتی که باعث رشد من شد

برخی افراد مانند من اگر در یک زمینه سال ها کار کرده باشند نمی خواهند قبول کنند که شاید یک تغییر در کار یا یک خلاقیت باعث رشد آن ها شود و من با یک خلاقیت در زمینه فروش انواع پکیج توانستم در کارم رشد چشم گیری داشته باشم در ادامه با انواع پکیج بیشتر آشنا شوید.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ 16 November 2022

پنجره upvc

به خاطر آن که نقطه اشتعال یو پی وی سی 150 درجه سانتیگراد است و به طور قابل توجهی بالاتر از چوب است بنابراین اگر آتش‌سوزی رخ بدهد، پنجرهupvc مانع از انتشار آن به دیگر نقاط می شود زیرا کاملا سفت و سخت است و به‌ جای این که به سوختن و انتشار ادامه دهد، هر گاه منبع آتس سوزی از بین برود، خود اتومات خاموش می‌شود. از مهمترین مزیت آن به وقت احتراق این است که هرگز گاز کلر تولید نمی کند.

برای رعایت کردن اصول ساخت و ساز و داشتن انطباق با مقررات ساختمانی،باید در ساخت پنجره های یو پی وی سی از مواد ضد حریق استفاده بشود تا بتوانند از  پروتکل ایمنی آتش‌ سوزی پیروی کرده باشند.

این بیانگر این مسئله است که اگر حادثه ای رخ بدهد مواد ضد احتراق باید به مدت نیم ساعت مسیر اصلی راباز نگه دارند.

خلاقیتی که باعث رشد من شد

پنجره ارسی

در برخی مدل های این پنجره که به سبک مدرن طراحی می شوند قسمت گنبدی شکل که در بالای پنجره ارسی قرار داشت حذف شده است و شیشه های رنگی آن جای خود را با شیشه های بی رنگ و در برخی موارد دوجداره عوض کرده اند.

البته در صورتی که به شیشه های رنگی و مدل های قدیمی بیشتر علاقه دارید می توانید از آن مدل ها استفاده کنید و این به سلیقه و علاقه شما عزیزان بستگی دارد و هیچ محدودیتی در خرید نخواهید داشت.

نحوه باز شدن پنجره از بالا به کنار، از دیگر تغییراتی است که در طراحی و ساخت پنجره های ارسی از مدل قدیمی به مدل های به روز و مدرن ایجاد شده است.

خلاقیتی که باعث رشد من شد

پنجره چوبی

برای زیبایی بیشتر پنجره چوبی در میان قطعات چوبی که میان چارچوب نقش ایجاد کرده اند از شیشه فلوت رنگی استفاده می شده است که قطعا در فیلم و سریال های قدیمی یا در صورت بازدید از مکان های تاریخی با دیدن آنها حسابی ذوق کرده اید اما امروزه به ندرت از شیشه های رنگی استفاده می شود و بیشتر برای اسیب نزدن به اموال تاریخی در میان برش های چوب از طلق رنگی در ضخامت های مختلف استفاده می شود تا بتواند بازتاب رنگی نور را در مکان داشته باشد.

امروزه تولید پنجره چوبی بسیار کم شده است زیرا برای کیفیت کاری ساختمانها و مکانهای مورد استفاده دیگر از پنجره چوبی استفاده نمی شود و مردم از پنجره هایی فلزی استفاده می کنند.

خلاقیتی که باعث رشد من شد

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات