بازدید 4253
حجت کریمی، پول موسوی را به کی داده؟

خبر دروغ در کانال رسمی استقلال؛ خطر سقوط و کسر امتیاز

کد خبر: ۱۱۷۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 29 April 2023

تناقض در اظهارات سرپرست جدید و کم تجربه باشگاه استقلال دردسرساز شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ انتشار خبری غیر واقعی روی کانال رسمی باشگاه استقلال، هواداران آبی را بار دیگر سردرگم و نگران کرده است. 

در شرایطی که باشگاه استقلال چند روز قبل اعلام کرد طلب برخی بازیکنان و مربیان سابق این تیم را پرداخت کرده اما برخی رسانه‌ها نوشته اند مطالبات احمد موسوی بازیکن سابق این تیم هنوز پرداخت نشده و حتی گفته می‌شود کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با ارسال یک ایمیل به باشگاه استقلال و رونوشت آن به فدراسیون فوتبال این موضوع را اعلام کرده است!

در ایمیل مورد نظر اشاره شده که مطالبات موسوی پرداخت نشده و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد جرایم سنگینی مانند سقوط به لیگ پایین تر، کسر امتیاز ، جریمه سنگین و ... در انتظار این باشگاه خواهد بود. هنوز صحت این مکاتبه تایید نشده اما آبی‌ها باید دست از ارسال اطلاعات نادرست بردارند و با طلبکاران و همچنین خبرنگاران صادق باشند.

لازم به ذکر است که حجت کریمی امروز در گفت‌و‌گویی اعلام کرد که قرار است مطالات یامگا و پادووانی را پرداخت کند اما خبری از پرداخت طلب بازیکن سابق استقلال نیست. لازم به ذکر است این بازیکن بیش از پنج میلیارد تومان از باشگاه استقلال طلب دارد.

باشگاه استقلال پیش از این در یک خبر رسمی اعلام کرد مطالبات احمد موسوی پرداخت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
آخرین اخبار
وب گردی