تلویزیون این شب ها در شبکه نسیم برنامه برمودا را روی آنتن دارد و کامران نجف زاده توانسته در قالبی متفاوت یک تاک شوی موفق را روی آنتن ببرد که هر بخشش دیدنی است؛ آن هم در دورانی که اکثر برنامههای صداوسیما با دکورهای بسیار عظیم و سیل تماشاگران درون استودیو و هزینههای آنچنانی نتوانستهاند به حداقل مورد انتظار دست یابند.
به گزارش تابناک، برمودا جزو معدود برنامههای صداوسیماست که هر چند روز یک بار بخشهایی از آن در فضای مجازی دست به دست میشود. برای نجف زاده مهم نیست علی اکبر صالحی مقابلش باشد یا یک پیشکسوت کشتی. او از دل گفت و گو حرفهای جذابی بیرون میکشد که رسانهها نتوانند در مقابل بازنشرش مقاومت کنند.
همین رویکرد باعث شد این برنامه مخاطبان قابل توجهی را جذب کرد و مطابق با آماری که خبرگزاری ایرنا منتشر کرده برمودا طبق آمار منتشر شده و افکار سنجی در جامعه و فضای مجازی رکورد بالایی از بازدید و تماشاگر را ثبت کرده است. نجف زاده که تجربه روزنامه نگاران در نیویورک را دارد، حالا با درک نوع برنامه سازی حرفهای در خارج از ایران، در حال پیاده سازی ایدههایی بکری است که جایشان در تلویزیون ایران خالی است.
نکته جالب این جاست که با هر مهمانی با شیوه متفاوتی برخورد میکند. در همه گفتگوها ادب رعایت می شود ولی مثل یک کشتی گیر حرفهای منتظر می ماند تا یک جا فن لازم را بزند و تماشاگر را سر ذوق بیاورد. آیا او در پی خلق یک جیمی فلن یا لری کینگ ایرانی است؟! باید صبر کرد و دید.
آنچه مسلم است، تلویزیون باید این برنامه و سبک متفاوت و سوالهای جذابش را سفت در مشتش نگه دارد و ضمن حفظ این برنامه در شرایطی که قریب به اتفاق برنامههای رسمی ملی فاقد مخاطب معنادار است، تراز گفتوگوهای سازمان صدا و سیما را برمودا بگذارد.
محسن نجفی سولاری تهیه کننده نام آشنای عصر جدید و جوکر است و در کنار این تیم نام محمدرضا شهیدی فر نیز دیده میشود و با حضور شهیدی فر که ایدههایش منجر به موفقیت برنامههای پرتعدادی شده، میشود به آینده این برنامه بسیار امید داشت.