به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه سید یوسف شمسی مدیر امور مالی بر ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به مشتریان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز تاکید کرد و گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو بانک با افزایش تراکنش های مشتریان از درگاه های اینترنتی، دستگاه های کارت خوان رو به رو خواهد بود و این موضوع مستلزم هماهنگی بخش های مختلف بانک در جهت ارائه سرویس های مطلوب به مشتریان است.
در ادامه حسن خدادادزاده رئیس اداره خزانه داری ضمن اشاره به پولگذاری مستمر دستگاه های خودپرداز، از همکاران شعب خواست تا اطلاعات دستگاه های خودپرداز به صورت روزانه جهت ارائه به بانک مرکزی به این مدیریت ارسال شود.
رئیس اداره خزانه داری اطلاع رسانی انواع ابزارهای پرداخت نوین به مشتریان در بانک ایران زمین را ضروری دانست و از همکاران خواست تا با معرفی دقیق خدمات بانکداری هوشمند و دیجیتال بانک، نیاز مشتریان را برطرف کنند.
گفتنی است این کار گروه به دستور مدیر کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف مدیریت گردش وجوه نقد در شبکه بانکی کشور برگزار شد و گزارش نهایی آن به مدیر کل ریالی و این بانک ارسال شد.