رقابت کار دست خودروهای برقی چین داد

کد خبر: ۱۲۲۶۳۶۵
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ 10 March 2024
|
3704 بازدید

داده‌های صنعت چین نشان داد با تشدید رقابت با رهبر بازار بی‌وای‌دی که دور عمیق‌تری از کاهش قیمت‌ها را پیش می‌برد، فروش خودروهای الکتریکی چین در ژانویه تا فوریه نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، داده‌های انجمن خودروهای مسافربری چین نشان می‌دهد که فروش خودروهای برقی باتری‌دار ۱۸.۲ درصد افزایش یافته است. این امر تا حدی منعکس‌کننده کاهش علاقه مصرف کنندگان بود زیرا سرما عملکرد باتری‌های خودروهای الکتریکی را کاهش داد.

فروش خودروهای انرژی نو از ۳۶.۲ درصد در سال ۲۰۲۳، در دو ماه اول ۳۷.۵ درصد افزایش یافت. این رقم در مقایسه با رشد ۱۶.۳ درصدی کلی بازار خودروهای سواری در ژانویه تا فوریه و نشان‌دهنده ضریب نفوذ ۳۳.۵ درصدی خودروهای انرژی نو در مقابل ۲۸.۳ درصد در دوره مشابه سال ۲۰۲۳ است.

بر اساس گزارش رویترز، این انجمن در بیانیه‌ای اعلام کرد ضعف در شارژ مجدد خودروهای الکتریکی و برد رانندگی به دلیل باران، برف و یخبندان، به طور موقت بر اطمینان خرید مصرف‌کننده تاثیر گذاشته است. تغییر زمان تعطیلات سال نو چین منجر به نوسانات داده‌های ماهانه در دو ماه اول سال می ‌شود. تعطیلات در ماه فوریه امسال هشت روز به طول انجامید، در حالی که در ژانویه سال گذشته هفت روز بود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟