بازدید 4618
۹

کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت

حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده
کد خبر: ۱۲۳۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲ 23 April 2024

حضور حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه

کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است. وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

در فیلمی که از این ماجرا منتشر شده است، درگیری بین چند عضو از باشگاه استقلال از جمله مرادمند با برخی از ماموران پلیس دیده می‌شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۹
پرونده سازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
این هم یک چیزی تو مایه های بیرانوند.... دروازبان فقط مرحوم ناصر حجازی، احمدرضا عابدزاده و سید مهدی رحمتی
نیروی انتظامی با بی احترامی به این بنده خدا برخورد کرد
دنیا به کجا داره میره بعد ما به چی فکر میکنیم... الان تمام مجرمین و اختلاس گرا و دزدا دستگیر شدن و مشکل ما فقط دروازبان یک تیم فوتبال است... واقعا باشرف هم چیز خوبی است...
بغیر از آقای حسینی 21 بازیکن دیگر در زمین بودند فقط ایشان احساس مسئولیت کرد ؟ در ضمن ایشان از هوادار آقا با مشت استقبال میکند ولی از هوادار خانم با آغوش ؟
درود به شرفت
دزدی و اختلاص رو ول کردن چسبیدن به چی
کار حسینی اشتباه بود ولی مطمئن هستتید هدف چیز دیگری نیست وکمک به تیم خاص نشده گناهه تیم استقلال وهواداران چیست.
خدای بزرگ داریم به صدها سال عقب پرت میشویم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم