بازدید 14641
۱

تاریخ طوفان شدید در تهران مشخص شد

هواشناسی استان تهران آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۳۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱ 18 May 2024

 به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید تا خیلی شدید در تهران تا فردا (۳۰ اردیبهشت) و افزایش دما تا سه‌شنبه (اول خرداد) خبر داد.

بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، آسمان استان تهران طی سه روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعات با افزایش ابر در برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ اردیبهشت) در سطح استان به‌ویژه در نیمه جنوبی و بخش‌های غربی در بعضی ساعات وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.

از بعد از ظهر روز سه شنبه تا چهارشنبه (۱ و ۲ خرداد) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه در ارتفاعات و مناطق غربی آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

از فردا تا روز سه شنبه (۳۰ اردیبهشت تا اول خرداد) روند افزایش نسبی دما و روز چهارشنبه (۲ خرداد) کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

آسمان تهران فردا (۳۰ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۳۱ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری، به‌تدریج ابری، همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عجب تیتر مسخره ای
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی