بازدید 3874

بازتاب هشدار سردار سلامی در رسانه های اسرائیلی

محقق شدن حمله قبلی ایران به رژیم صهیونیستی پس از تخریب سرکنسولگری ایران در دمشق سوریه، پاسخ دیگری از سوی ایران را در کانون توجه رسانه‌های این رژیم قرار داده است.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲ 05 June 2024

 به گزارش تابناک، سخنان سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در تهدید رژیم صهیونیستی در رسانه‌های این رژیم و برخی پایگاه‌های خبری خارجی دیگر انعکاس پیدا کرد.

خبرگزاری رویترز با عنوان «قول فرماندهی سپاه پاسداران برای ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی پس از قتل یک مستشار ارشد» نوشت: ارتش اسرائیل از اظهارنظر در مورد از بین بردن موسوی خودداری کرد، اما اعلام کرد که هر اقدام لازم برای دفاع از کشور را انجام داده است.

پایگاه روزنامه عبری زبان هاآرتص نیز همین گزارش رویترز را عینا انعکاس داد.

پایگاه خبری اورشلیم پست اسرائیل هم نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسرائیل را پس از حمله ادعایی منجر به از بین رفتن مستشار نظامی ایران، تهدید کرد. حسین سلامی، فرمانده کل سپاه صبح چهارشنبه پس از حمله احتمالی اسرائیل در سوریه به کشته شدن سعید آبیار مشاور سپاه پاسداران در اوایل هفته جاری، تهدید به انتقام‌جویی کرد.

پایگاه روزنامه تایمز اسرائیل نیز نوشت: پس از قتل مستشار ایرانی در حمله ادعایی اسرائیل به حلب، فرمانده سپاه پاسداران ایران تهدید کرد که به آن پاسخ خواهد داد. سلامی به نقل از رسانه های ایرانی گفت: اسرائیل باید منتظر پاسخ به قتل سعید آبیار مشاور نظامی ایرانی در سوریه باشد.

العربیه سعودی هم نوشت: فرمانده ایرانی گفت که اسرائیل هزینه حذف مستشار سپاه در سوریه را خواهد پرداخت. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز چهارشنبه گفت که اسرائیل تاوان قتل افسر سپاه در سوریه را خواهد پرداخت.

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف شهر حلب سوریه در بامداد روز دوشنبه منجر به شهادت یک مستشار نظامی ایران شد. اسرائیل در ادامه رویکرد خود در چنین اقداماتی، این حملات را تایید نکرد.

این اولین حمله‌ای بود که منجر به شهادت یک مستشار ایرانی پس از حمله ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه که شهادت ۷ نفر از جمله ۲ سردار ایرانی و یکی از اعضای حزب‌الله لبنان را در پی داشت، شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری