خیبر قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد

فجر و چادرملو نیز برای صعود به لیگ برتر با هم رقابت تنگاتنگی دارند که امشب چادرملو در بندر عامری مقابل شاهین متوقف شد و فجر در شیراز با سه گل مس سونگون را برد. حالا فجر با چادرملو هم امتیاز شده و بازی هفته آخر ، حکم مرگ و زندگی را برای دو تیم پیدا کرده است. 
کد خبر: ۱۲۴۱۱۶۶
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵ 05 June 2024
|
3365 بازدید

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد بالاخره پس از چند فصل تلاش و ناکانی، این بار در فاصله یک هفته به پایان لیگ دسته اول فوتبال، به مسابقات لیگ برتر بیست‌وچهارم راه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم خیبر خرم‌آباد از ساعت 19:45 امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال، در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان آریو اسلامشهر بود و با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید.

با این نتیجه، شاگردان محمدرضا مهاجری با 76 امتیاز در صدر جدول لیگ یک باقی ماندند و علاوه بر اینکه قهرمانی خود را در این مسابقات قطعی کردند، راهی لیگ برتر فوتبال شدند.

پس از گهر درود که یک فصل در لیگ برتر شرکت کرده بود، خیبر دومین نماینده تاریخ استان لرستان در این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

اما تیم‌های فجر سپاسی شیراز و چادرملوی اردکان نیز برای صعود به لیگ برتر با هم رقابت تنگاتنگی دارند که امشب چادرملو در بندر عامری مقابل شاهین متوقف شد و فجرسپاسی در شیراز با سه گل مس سونگون را برد. شاهین در پی برد در این بازی برای فرار از سقوط بود که با نتیجه مساوی به لیگ پایین‌تر افتاد.

حالا فجر با چادرملو هم امتیاز شده و بازی هفته آخر ، حکم مرگ و زندگی را برای دو تیم پیدا کرده است. 

خیبر قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...