بازدید 2476
آیا فوتبال ایران، در و پیکر دارد؟

ماشاریپوف برای استقلال تعیین تکلیف کرد! غیبت جلال در چند بازی اول لیگ؟

ماشاریپوف در حالی چنین ادعایی مطرح کرده است که فصل بعدی لیگ برتر فوتبال ایران طبق معمول در مردادماه آغاز خواهد شد و چند هفته ابتدایی لیگ با بازی‌های المپیک همزمان شده است.
کد خبر: ۱۲۴۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶ 07 June 2024

جلال الدین ماشاریپوف ستاره استقلال از تمایلش برای حضور در بازی‌های المپیک پاریس سخن گفت و با ادبیاتی طلبکارانه، برای باشگاه استقلال تعیین تکلیف کرده است!

به گزارش تابناک ورزشی، ماشاریپوف هافبک ازبک آبی‌های تهران بعد از دیدار دیروز با ترکمنستان به احتمال حضورش در المپیک ۲۰۲۴ پاریس واکنش نشان داد و در این درباره گفت: فدراسیون فوتبال ازبکستان نامه‌ای به باشگاه استقلال برای حضور من در المپیک فرستاده است. فرصت بازی در المپیک همیشه در دسترس نیست و مسابقات در استادیوم خانگی پاری سن ژرمن برگزار می شود. چنین موقعیت‌های تاریخی برای یک بازیکن زیاد رخ نمی دهد بنابراین اگر من را به المپیک دعوت کنند، "حتما" می‌روم.

قطعا جلال الدین ماشاریپوف به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای به خوبی از قواعد و قوانین فوتبال ملی و باشگاهی آگاهی دارد و می‌داند که المپیک در لیست الزامات باشگاه ها برای تحویل بازیکن بزرگسال به فدراسیون های ملی گنجانده نشده است.

ماشاریپوف در حالی چنین ادعایی مطرح کرده است که فصل بعدی لیگ برتر فوتبال ایران طبق معمول در مردادماه آغاز خواهد شد و چند هفته ابتدایی لیگ با بازی‌های المپیک همزمان شده است.

به کار بردن قید "حتمی" قبل از اعلام موافقت باشگاه استقلال و سرمربی این تیم، نوعی دهن‌کجی بازیکن ازبک به قرارداد باشگاهی خودش است. کیلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی به دلیل مخالفت رئال مادرید از حضور در المپیک باز مانده و تابع قانون است. حتی ورود مکرون رئیس جمهور فرانسه هم تاثیری در نظر مدیرعامل رئال مادرید نداشته است. اما ماشاریپوف گویا هیچکدام از این قواعد را نمی بیند و بعد از دریافت کل مبلغ نیم فصل قرارداد خود، به راحتی در مورد آینده تصمیم می‌گیرد.

این بازیکن درباره بازی بعدی مقابل ایران ، و شرایط او و اورونوف بازیکن فعلی پرسپولیس نیز گفت: تعداد بیشتری از بازیکنان ما باید در لیگ ایران بازی کنند. مشخص است که بازیکنان ایران تمام تلاش خود را مقابل ما انجام خواهند داد. من و اورونوف خوب همدیگر را درک می کنیم و همه از من انتظار پاس های خلاقانه دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری