بازدید 3354
۱

راز عجیب نوشیدنی مرگ در ارتش اوکراین!

با ادامه جنگ در اوکراین، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی از تلفات نیروهای ارتش اوکراین در جنگ خبر داده است، اما این تلفات را نه در نتیجه جنگ، بلکه در نتیجه مصرف نوعی نوشابه انرژی زا عنوان کرده است.
کد خبر: ۱۲۴۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰ 10 June 2024

راز عجیب نوشیدنی مرگ در ارتش اوکراین!

به گزارش تابناک به نقل از برترینها؛ با ادامه جنگ در اوکراین، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی از تلفات نیروهای ارتش اوکراین در جنگ خبر داده است، اما این تلفات را نه در نتیجه جنگ، بلکه در نتیجه مصرف نوعی نوشابه انرژی زا عنوان کرده است. 

با ادامه جنگ در اوکراین، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی از تلفات نیروهای ارتش اوکراین در جنگ خبر داده است، اما این تلفات را نه در نتیجه جنگ، بلکه در نتیجه مصرف نوعی نوشابه انرژی زا عنوان کرده است. در این گزارش آمده است: پرسنل نظامی اوکراینی شروع به مصرف بیش از حد نوشیدنی های انرژی زا کرده‌اند و این نوشیدنی باعث مرگ آن‌ها شده است. یک سرباز اوکراینی با نام مستعار باسیخ (به معنای دیوانه) می گوید «صبح که از خواب بیدار می شوم، یک نوشیدنی انرژی زا می نوشم. وقتی گشت می روم، یک نوشابه انرژی زا می نوشم. قبل از حمله یک نوشیدنی انرژی زا می نوشم و همواره یک نوشابه انرژی زا همراهم هست.»

نیویورک تایمز در ادامه گزارش خود نوشته است: یکی دیگر از سربازان گروهبان پیاده نظام ارتش اوکراین هم گفته است که نوشیدنی های انرژی زا منجر به مرگ سربازان می شود. او درباره یکی از نیروهای زیردستش صحبت کرد که در یک نقطه بی حرکت نشسته بود و یک قوطی نوشیدنی نوشابه انرژی زا در دست داشت. پزشکان نتوانستند او را نجات دهند، چون او به طور مرتب نوشیدنی های انرژی زا مصرف می کرد و مصرف همین نوشابه باعث ایست قلبی و مرگ او شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
اغلب اینها هم آمریکایی است . اسلحه فروشی کم بود نوشابه فروشی هم دارند . بیچاره اوکراین . احمق زلنسکی شجاع
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری