محسن رضایی پای صندوق رای چه گفت؟

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور در مسجد لرزاده، رای خود را به صندوق انداخت.
کد خبر: ۱۲۴۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷ 28 June 2024

محسن رضایی پای صندوق رای چه گفت؟

دکتر محسن رضایی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه اکنون برهه حساسی در تثبیت زحمات گذشته و افقی رو به آینده است، اظهار داشت: حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه و حماسه‌ساز ایران، پیام همبستگی و قدرت را به جهان مخابره می‌کند.

 

وی با اشاره به دوره‌های مختلف انتخابات پس از انقلاب خاطرنشان ساخت: اولین دوره که معروف به دوره بزرگان است، شاهد حضور شخصیت های شناخته شده ای همچون شهید رجایی و مقام معظم رهبری بود؛ دوره دوم یعنی دوره ریاست جمهوری مرحوم هاشمی و آقای خاتمی، دوره احزاب بود و دوره سوم دوره افراد بود که شخصیت های در ابتدا کمتر شناخته شده ای همچون آقایان احمدی نژاد و روحانی به مقام ریاست جمهوری رسیدند.

 

دکتر رضایی بیان داشت: دوره چهارم دوره جدیدی در حکمرانی کشور و دوره ائتلاف‌ها بود و با دولت شهید رییسی آغاز شد و امیدوارم همین شیوه حکمرانی که دوره بسیج همه توانایی ها و مشارکت مردم و خدمت به ملت و استفاده از حداکثر ظرفیت ها است، ادامه پیدا کند.

 

وی افزود: در حادثه شهادت آیت الله رییسی ایران شاهد احترام بین المللی بود که نشان از پذیرش مردم‌سالاری دینی و دموکراسی حاکم بر کشور از جانب جهان و حتی دشمنان است فلذا همه باید در حفظ دستاورد مردم‌سالاری و حق تعیین سرنوشت بکوشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری