بازدید 1826
۱

شهردار مشهد دوباره تذکر گرفت

شهردار مشهد در صحن علنی شورای شهر مشهد دو تذکر گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳ 01 July 2024
شهردار مشهد دوباره تذکر گرفت


به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، امروز _دوشنبه یازدهم تیر در یکصد و هفدهمین_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، شهردار مشهد دو تذکر از اعضای شورا دریافت کرد.

 حجت‌الاسلام حسن منصوریان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد گفت: براساس نص صریح قانون، نام‌گذاری معابر شهری، جزو اختیارات شوراهای اسلامی شهر است‌، اما هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان مشهد، سه سال است که مانع از نام‌گذاری و متبرک شدن شهر به نام شهدا می‌شود؛ مشهدالرضا (ع)، شهر شهید جمهور، شهید رئیسی (ره) است و حتی همین نام‌گذاری هم بلاتکلیف مانده است.

توجه نکردن به مطالبات مردمی و سیاست‌های ابلاغی شورا در بوستان «جهانشهر»
هاشم دائمی عضو شورای شهر مشهد در تذکر دیگری به شهردار گفت: یکی از دستاوردهای شاخص شورای ششم، بازگشایی شبکه معابر در اراضی پادگان ارتش و خروج از بن‌بست خیابان‌های نامجو و امام‌خمینی (ره) بود، برنامه‌های منجسم و پروژه‌های مختلف و متنوعی برای این بوستان بزرگ شهری با نگاه اعضای شورا تعریف شده اما تاکنون با گذشت بیش از دو سال، آنگونه که باید، سیاست‌های ابلاغی و مطالبات مردمی محقق نشده است.

به گزارش ایمنا، شهردار مشهد در این جلسه صحن علنی شورای شهر مشهد حاضر نبود و معاونان ایشان نیز پاسخی به تذکرات اعضای شورا ندادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
شورای شهر مشهد چه مشکل بزرگی مطرح کرده چقد فکر کردند به این نتیجه رسیدن
مشهد اصلا مشکل نداره یادمون نرفته دو ماه پیش شهر و داشت آب می برد چند نفر کشته و خسارات زیادی به مردم بیچاره وارد شد اینها که جزو مشکلات این شهر نیست شورای شهر هم وظیفش رسیدگی به امور شهر نیست اینها فقط دنبال حواشی و منافع شخصی خودشونن باید ی خسته نباشی به این شورا گفت.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات