دیدارهای جداگانه مدیرعامل بیمه البرز با نمایندگان شعب قزوین و زنجان

مدیرعامل بیمه البرز به همراه برخی از مدیران ستادی این شرکت در سفر به قزوین و زنجان با نمایندگان فروش این استان ها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۲۴۷۰۹۱
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸ 09 July 2024
|
2512 بازدید

دیدارهای جداگانه مدیرعامل بیمه البرز با نمایندگان شعب قزوین و زنجان

موسی رضایی میرقائد در این نشست ها با اشاره به نقش شبکه فروش بعنوان حلقه اصلی زنجیره صنعت بیمه در افزایش ضریب نفوذ بیمه و تحقق اهداف شرکت بیمه البرز گفت: رویکرد این شرکت، حرکت در مسیری متفاوت نسبت به دیگر شرکت هاست که این تمایز را می توان با ارائه محصولات نوین بیمه ای ایجاد کرد همانطور که طرح های شوکا، شلر،بلوط، بریس و تاراز، مسیر را برای نیل به این هدف، هموار نمود.

موسی رضایی میرقائد ارائه بیمه های زندگی پروژه محور را که در راستای محرومیت زدایی مناطق مختلف کشور با احداث پروژه های مینی پالایشگاهی روانه بازار شد، لبیک به تحقق شعار سال دانست و گفت:این طرح ها می تواند منافع قابل توجهی را از آن شبکه فروش بیمه البرز کند و بهره مندی هر چه بیشتر از آنها مستلزم اراده نمایندگان در اقناع سازی و آگاهی بخشی به هموطنان در راستای خرید این بیمه نامه هاست.

مدیرعامل بیمه البرز عوامل نقش آفرینی چشمگیر این شرکت در عملکرد سال گذشته صنعت بیمه را برنامه ریزی چند جانبه در حوزه های ستادی، شعب و شبکه فروش، تقویت زیرساخت ها با هدف هوشمند سازی، مدیریت ریسک، خروج پورتفوهای زیان ده، پیاده سازی اجرای طرح های نوین بر پایه سامانه جامع بیمه گری اختصاصی بیمه البرز و ... برشمرد و به نمایندگان توصیه کرد: از ظرفیت طرح های منحصر به فرد شرکت بعنوان فرصتی برای تحول اقتصادی و معیشتی شان نهایت بهره را ببرند و از تمرکز محض بر فروش دیگر محصولات بپرهیزند.

در این نشست ها، نمایندگان شعب قزوین و زنجان بیمه البرز نیز به بیان برخی مشکلات کاری خود پرداختند.

در این سفر، معاون توسعه بازار، مدیردفتر مدیرعامل و مدیران امور شعب، روابط عمومی و توسعه بازار، موسی رضایی میرقائد را همراهی نمودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...