روایت متفاوت حزب الله از علت حادثه مجدل الشمس

در پی وقوع حملات و انفجارهایی به «مجدل شمس» در جولان اشغالی، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ادعاهای رژیم صهیونیستی در خصوص حمله حزب‌الله به «مجدل شمس» دروغ است.
کد خبر: ۱۲۵۰۳۶۷
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۷ 28 July 2024
|
9505 بازدید
|
۲

پاسخ قاطع حزب‌الله:به اسرائیل درباره هرگونه عملیات نظامی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، «محمد عفیف» مسئول روابط عمومی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که حزب‌الله قاطعانه حمله به شهرک صهیونیست‌نشین «مجدل شمس» را تکذیب می‌کند.

عفیف تاکید کرد: ما قاطعانه ادعاهای برخی رسانه‌های دشمن در خصوص حمله به مجدل شمس در جولان اشغالی را تکذیب می‌کنیم.

وی افزود: تاکید می‌کنیم که مقاومت به هیچ وجه به این حادثه ارتباطی ندارد و قاطعانه تمامی ادعاهای دروغ در این خصوص را تکذیب می‌کنیم.

روایت متفاوت حزب الله از علت حادثه مجدل شمس

پایگاه خبری آکسیوس آمریکا به نقل از یک مقام آمریکایی تاکید کرد که حزب الله اعلام کرده که علت حادثه منطقه مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه، موشک ضد هوایی اسرائیل بوده است.

پایگاه خبری آکسیوس آمریکا به نقل از یک مقام آمریکایی تاکید کرد که حزب الله اعلام کرده که علت حادثه منطقه مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه، موشک ضد هوایی اسرائیل بوده است.

به نقل از رسانه های لبنانی، براساس این گزارش، حزب الله این گزارش را به سازمان ملل اطلاع داده و بار دیگر تأکید کرده است که علت حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی، موشک ضدهوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به یک ورزشگاه فوتبال اصابت کرده است.

علی‌رغم تکذیب دخالت در این حادثه از سوی حزب‌الله لبنان، مقامات صهیونیست به اتهام‌زنی علیه حزب‌الله و تهدید به وقوع جنگ گسترده پرداختند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که تجزیه و تحلیل داده‌های موجود نشان می‌دهد که موشک از شمال روستای شبعا در جنوب لبنان به سمت مجدل شمس در جولان شلیک شده است.

ارتش صهیونیستی همچنین ادعا کرده که اطلاعاتی که بدست آورده، نشان می‌دهد حزب الله پشت حمله به مجدل شمس بوده است.

ولید جنبلاط رهبر جامعه دروزی لبنان نیز اعلام کرد: باتوجه به اینکه حزب‌الله حمله به مجدل شمس را تکذیب کرده است، نسبت به تلاش‌های دشمن برای ایجاد تفرقه و سوءاستفاده هشدار می‌دهیم. ما تلاش‌های دشمن اسرائیلی برای ایجاد تفرقه و تضعیف منطقه را محکوم می‌کنیم. در کنار مقاومت و مبارزانی هستیم که با جنایات اشغالگران مقابله می‌کنند.

حزب الله: هرگونه ماجراجویی اسرائیل با واکنش خیره کننده مواجه خواهد شد

بعد از ادعاهای بی‌پایه و اساس مقامات رژیم صهیونیستی، حزب الله: لبنان اعلام کرد که هرگونه ماجراجویی اسرائیل با واکنش خیره کننده مواجه خواهد شد حتی اگر بهای آن آغاز یک جنگ تمام عیار باشد و همه باید مسئولیت آن را بپذیرند.

در همین رابطه نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان، از حزب شیعه «امل» نیز اعلام کرد که حزب الله مسئول کشتار مجدل شمس نیست.

همچنین گفته می‌شود حزب الله به یونیفل اطلاع داده است که به هر گونه عملیات نظامی اسرائیل پاسخ قاطعانه خواهد داد. منابع لبنانی می‌گویند در صورت هر تهاجمی پاسخ حزب‌الله پر قدرت خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
آماده باشید اگه غلط اضافه کرد دفعه بعدی باید محکم تر زد
بیگی رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
کارخود صهیونیست‌هاست
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...