آیا السنوار نتانیاهو را غافلگیر خواهد کرد؟!

یحیی السنوار با اعلام تشکیلات حماس به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس و جانشین اسماعیل هنیه انتخاب شد.
کد خبر: ۱۲۵۲۲۷۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹ 07 August 2024
|
2985 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از نیمروز، پیش از این نام های مختلفی به عنوان جانشین هنیه مطرح شده بود که در بین این گزینه ها السنوار قرار نداشت و به همین دلیل اعلام ناگهانی نام او به عنوان جانشین هنیه بهت و حیرت را در رسانه ها به دنبال داشت.

السنوار نفر نخست لیست ترور رژیم صهیونیستی به شمار می رود که از او به عنوان مغز متفکر و طراح اصلی عملیات ۸ اکتبر یا طوفان الاقصی یاد می شود حالا او در منصبی قرار گرفته که نتانیاهو برای خاتمه دادن به جنگ باید با او مذاکره و توافق کند.

از طرفی انتخاب نام السنوار ار اعتماد به نفس بالای حماس در رابطه با محل اقامت و استقرار او حکایت دارد چرا که اگر حماس السنوار را در معرض ترور یا شهادت می دانست احتمالا گزینه ای دور تر از این فضا را به عنوان رهبر حماس بر میگزید.

البته با توجه به غیبت طولانی السنوار از محافل عمومی احتمال می رود السنوار بر خلاف پیش بینی ها مبنی بر حضور در غزه، در نقطه ای امن و خارج از غزه به سر می برد.

باید منتظر ماند و دید آیا السنوار به زودی با حضور در مقابل دوربین های تلویزیونی نتانیاهو را غافلگیر خواهد کرد یا با انتخاب گزینه ای دیگر به عنوان جانشین ، فرد دیگری به عنوان نماینده در مذاکرات و ملاقات های دیپپلماتیک حماس حضور خواهد یافت.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...