احمد انارکی‌محمدی، نماینده رفسنجان:

میدری برای کابینه چهاردهم غنیمت است

احمد انارکی‌محمدی، نماینده رفسنجان و انار در مجلس در خصوص احمد میدری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای میدری یکی از بهترین وزرای پیشنهادی برای این وزارتخانه حساس است و جا دارد از آقای پزشکیان برای این انتخاب درست، تشکر کنم.
کد خبر: ۱۲۵۴۰۶۴
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳ 16 August 2024
|
3032 بازدید

به گزارش تابناک، وی افزود: میدری، فردی پاکدست است که در زمان دفاع مقدس هم بسیار خدمت کرد و او شخصیتی بی‌نظیر از لحاظ اخلاقی و معنوی است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: دکتر میدری سال‌های طولانی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت داشته و تجربه بسیار خوبی در این زمینه دارد. از طرف دیگر، ایشان بود که بحث رفاه ایرانیان را مطرح کرد و در خصوص رفاه مردم و خدمات اجتماعی واقعاً حرف برای گفتن دارد.
انارکی‌محمدی اظهار داشت: آقای میدری، در گذشته قائم مقام وزیر اقتصاد بود و با اقتصاد به خوبی آشنایی دارد، ضمن اینکه تحصیلات او هم اقتصادی است. مقام معظم رهبری چند سال است که از موضوعات اقتصادی صحبت می‌کنند، زیرا مهمترین موضوع کشور ما همین موضوع اقتصاد است و از این‌رو آقای میدری در این زمینه تخصص دارد و این یک امتیاز ویژه تلقی می‌شود.
نماینده رفسنجان و انار در پایان گفت: آقای میدری، فردی دانشگاهی و باتجربه است، ضمن اینکه نوشته‌های بسیار خوبی هم در زمینه اقتصاد دارد. واقعاً حضور او در کابینه چهاردهم غنیمت است و قطعاً به او رای مثبت خواهم داد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟