این نماینده مجلس تعارف را کنار گذاشته است؟!

جملات عجیبی از یکی از نمایندگان مجلس نقل شده که جای حیرت دارد، به نظر می رسد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها می بایست نگاهی هم به اظهارات خطرناک در بستر نمایندگی داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۵۶۱۹۳
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲ 27 August 2024
|
4758 بازدید

 

به گزارش تابناک به نقل از نیمروز، این نماینده مجلس ریاست جمهوری مسعود پزشکیان را فرصتی برای اجرای طرح های فدرالی و ایالتی و عدم وابستگی به مرکز عنوان کرده است اظهاراتی که پیش از این از طرف مقامات اقلیم کردستان عراق بر زبان جاری می شد اما رفته رفته این اظهارات به درخواست برگزاری رفراندوم استقلال انجامید!
آقای نماینده در نظر داشته باشد که همه قومیت ها در قالب ایران متمرکز شناخته می شوند و اگر تعلق خاطر خاصی به زبان یا نژاد خود دارند می توانند مانند برخی ورزشکاران به ملیت کشور آذربایجان درآمده و در آنجا از مردم این کشور برای ورود به پارلمان رای بگیرند چرا که اندیشه های تفرقه گرایانه و شاذگویی در مسیر وحدت ملی کشور در پارلمان ایران جایی ندارد.
نمایندگان مجلس در بدو نمایندگی سوگندی یاد می کنند که بر اساس آن حافظ استقلال کشور باشند و به نظر می رسد دم زدن از فدرالیسم و قطع وابستگی به مرکز با توجه به ویژگی های امنیت ملی و حساسیت های جغرافیایی ایران مغایر با این سوگند نمایندگی است .
اظهارات این نماینده در حالی است که مسعود پزشکیان پیش از این صراحتا بیان کرده فدرالیسم به کشور ما هیچ ربطی ندارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...