قیمت نان در این استان افزایش یافت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان گفت: مجوز افزایش قیمت نان در نانوایی های دولتی سراسر استان تا سقف ۲۵ درصد صادر شده است.
کد خبر: ۱۲۵۶۳۸۴
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷ 28 August 2024
|
13235 بازدید
|
۲

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا ، داریوش ماهری بیان کرد: از دوشنبه هفته گذشته با به‌روزرسانی کارتخوان های نانوایی هایی که آرد یارانه ای و دولتی استفاده می کردند، بین ۲۲ تا ۲۵ درصد به قیمت افزوده شده است.

وی تاکید کرد: سقف افزایش قیمت نان طبق مجوز کشوری برای استان ها ۲۵ درصد است و افزایش بالاتر از این عدد قانونی نیست.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: نان لواش ۲۲ درصد و سایر نان های نوع یک مثل تافتون و سنگک تا ۲۵ درصد افزایش قیمت داشتند.

وی ادامه داد: از سال ۱۴۰۰ قیمت نان دولتی تغییری نداشت و تنها ۴۰ درصد دولت به عنوان یارانه به نانوایان پرداخت می کرد که این موضوع بر روی کیفیت نان، وضعیت معیشت صنف نانوایان و غیره تاثیر گذاشته بود.

 

ماهری اظهار داشت: مجوز افزایش قیمت نان تا حدودی می تواند وضعیت کیفیت و معیشت نانوایان را بهبود ببخشد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت نان فقط برای نانوایی های دولتی است و تغییر قیمت برای نانوایی های غیردولتی توسط اداره صمت و صنف انجام می شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
خیر خبر باشین دست پزشکیان درد نکنه
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
سه سال نان گران نشده تازه ۲۵درصدافزایش پیداکرده باید نان به نرخ روزعرضه بشه تانانواخلاف نکن دولت مثل کالا دیگرسرسال به نان نرخ بده تانانوای بیچاره رو دوزخطاب نکنن هرسال بیمه کارگرحقوق کارگر و مایه خمیروگرایه حمل نقل آرد نمک وسبوس برق گازآب و کرایه مغازه وغیره سرسال افزایش پیدامیکندولی قیمت نان سه سال به سه سال بعد میگن نانوا خلاف میکنه
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...